کد خبر : 1529725 | 22 خرداد 1397 ساعت 09:32 | 50K بازدید | 1 دیدگاه

ستاره رقیب ایران شکار 45 میلیون یورویی رم

رسانه های ایتالیا و هلند از تلاش های گسترده باشگاه محبوب شهر رم برای شکار ستاره رقیب ایران قبل از آغاز جام جهانی پرده برداشتند.

به گزارش "ورزش سه"، حکیم زیش ستاره 23 ساله مراکشی باشگاه آژاکس آمستردام بعد از فصل درخشانی که در آردیویسه هلند سپری کرد و عنوان بهترین پاسور فصل را به خود اختصاص داد حالا به شدت مورد توجه گرگ های شهر رم قرار گرفته تا جایی که رسانه های دو کشور از توافق این دو باشگاه برای انتقال قلب متحرک مراکشی با رقمی سنگین خبر دادند.


به نوشته روزنامه های ایتالیایی که بازتاب گسترده ای در هلند داشت باشگاه رم بعد از شکار جاستین کلایورت از آژاکس این بار با ارائه بسته پیشنهادی 45 میلیون یورویی خواستار عقد قرارداد پنج ساله با حکیم زیش شده است تا این بازیکن را جایگزین ناینگولان ستاره بلژیکی و جدایی طلب خود کند.


حکیم زیش به عنوان جدی ترین رقیب علیرضا جهانبخش در راه کسب عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته آردیویسه هلند روز جمعه به عنوان مغز متفکر مراکشی ها با پیراهن شماره 7 مقابل ایران به میدان خواهد رفت از همین رو دریافت پیشنهاد 45 میلیون یورویی از سوی باشگاه رم برای این بازیکن می تواند انگیزه های او را برای درخشش در این بازی بیشتر کند.

 

1308956

دیدگاه‌ها