کد خبر : 1529753 | 22 خرداد 1397 ساعت 11:19 | 382.9K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره یک گام تا پرسپولیسی شدن

جلسه سرنوشت ساز سروش و برانکو

محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس مانع بزرگ این تیم برای جذب بازیکن است اما با این وجود گویا قرار است یکی دو ستاره مطرح با عقد قرارداد و گذراندن یک نیم فصل به این تیم بپیوندند.

جلسه سرنوشت ساز سروش و برانکو

به گزارش" ورزش سه" جذب سروش رفیعی در روزهایی که پرسپولیس محروم از نقل و انتقالات شاهد رفتن ستاره هایش به تیم های خارجی است می تواند خبری روحیه بخش برای این تیم و هوادارانش باشد. با این وصف گویا ماجرای حضور مجدد رفیعی در پرسپولیس و بازگشت شماره هفت به ترکیب سرخ ها شکل جدی به خود گرفته به طوری که امروز در رسانه های مختلف حتی صحبت از حضور این بازیکن برای نیم فصل در نساجی هم شد تا او بتواند با پایان محرومیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در نیم فصل دوم باردیگر شماره 7 را به تن کند.

 


مشورت با پروفسور


سروش رفیعی برای پیوستن به پرسپولیس به زودی یک گفت و گوی مهم با برانکوایوانکوویچ دارد  و این جلسه می تواند تکلیف حضور سروش در پرسپولیس را مشخص کند. این جلسه قرار است به محض بازگشت برانکو به ایران انجام شود . گفته می شود رفیعی بعد از این جلسه تصمیم نهایی اش را خواهد گرفت هرچند به نظر می رسد علاقه زیاد برانکو به حضور این بازیکن باعث شده که پرسپولیسی ها بتوانند رضایت او را جلب کرده و تنها مساله مهم امروز این است که رفیعی نیم فصل را در کدام تیم بازی کند؟ سایپا، نساجی، فولاد و چند تیم دیگر نام هایی هستند که در این روزها به عنوان مقصد سروش رفیعی برای نیم فصل مطرح شده اند اما آنچه مشخص است تا امروز هنوز هیچ چیز قطعی درباره تیم رفیعی وجود ندارد و همه چیز منوط به جلسه او و برانکو است.

 


بازگشت روحیه


بعد از قهرمانی پرسپولیس و سپس صعود به جمع هشت تیم پایانی لیگ قهرمانان خوشحالی پرسپولیسی ها دوام زیادی نداشت چرا که  از طرفی بازیکنان مهم این تیم یکی یکی قصد سفر به کشورهای خارجی را کرده و در حالی که این تیم اجازه جذب بازیکن نداشت تیم های رقیب هر روز با بازیکنان جدید قرارداد امضا می کردند. هرچند جذب مهدی شیری و مهدی شریفی کمی پرسپولیس را از انفعال خارج کرد اما بی شک توافق با سروش رفیعی می تواند پرسپولیس را به نقل و انتقالات برگرداند حتی با وجود اینکه او از نیم فصل دوم می تواند به تیم اضافه شود. پرسپولیسی ها اگر بتوانند ضمن توافق با سروش یکی دو ستاره دیگر را با توجه به محرومیت نقل و انتقالاتی شان را جذب کنند آن وقت شاید شرایط برای این تیم و هوادارانش کاملا تغییر کند.

دیدگاه‌ها