کد خبر : 1529822 | 22 خرداد 1397 ساعت 15:29 | 18.8K بازدید | 0 دیدگاه

تماس تلفنی وزیر ورزش با کارلوس کی‌روش

وزیر ورزش و جوانان در تماس تلفنی با کی روش از آخرین وضعیت تیم ملی کسب اطلاع کرد.

تماس تلفنی وزیر ورزش با کارلوس کی‌روش

به گزارش "ورزش سه"، دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در تماسی با کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی ایران خطاب به او گفت: صعود مقتدرانه و حضور در جمع 32 تیم برتر فوتبال جهان  افتخار بزرگی است ، از شما می خواهم تمام توان و تجربیات خود را برای موفقیت ایران بکار بگیرید ، بازی های خوب شما نام ایران  را پرافتخارتر می‌کند.

 

دکتر مسعود سلطانی فر طی گفت وگوی تلفنی با کی روش سر مربی تیم ملی ایران از او خواست تمام  تلاش خود را برای پیروزی تیم و شادمان کردن مردم به کار گیرد.

 

وزیر ورزش و جوانان گفت : میلیاردها نفر در سراسر جهان بازی تیم ملی ایران را به عنوان نماد های ارزشمند کشوری با عظمت، با فرهنگ و دارای تاریخ کهن و پرافتخار تماشا می کنند وبازی خوب شما باعث انسجام و افزایش غرور ملی خواهد شد و نام پرآوازه ایران را پرافتخارتر می کند.

 

در این تماس تلفنی کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گزارشی از آخرین وضعیت تیم ملی ، بازیکنان و اردوهای تدارکاتی بشیکتاش ترکیه و کمپ لوکوموتیو مسکو به  وزیر ورزش و جوانان ارائه کرد.

 

مسعود سلطانی فر با تقدیر از زحمات سرمربی و کادر فنی تیم ملی ایران ، به کی روش گفت : تیم ملی فوتبال تنها یک تیم 23 نفره نیست، بلکه قلب‌های 80 میلیون ایرانی همراه تیم ملی در جام جهانی است. ‏مردم سربلند ایران همواره دعاگوی جوانان ارزشمند و ورزشکار ایران هستند و از شما می خواهند که  از همه توانمندی ها و تجربیات خود برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران  استفاده کنید.

 

وزیر ورزش و جوانان گفت : صعود مقتدرانه و زود هنگام تیم ملی فوتبال ایران و قرار گرفتن در جمع 32 تیم برتر فوتبال جهان ، افتخار بزرگی برای ورزش کشور است و انشاالله با بازیهای مقتدرانه شما در جام جهانی تکمیل خواهد شد.

 

وزیر ورزش و جوانان تقارن اولین بازی ایران با عید فطر را به سرمربی تیم ملی یاد آور شد و گفت : این موضوع را به فال نیک می گیریم و امیدوارم در این عید بزرگ، شما عیدی مناسبی به ملت ایران بدهید.

دیدگاه‌ها