کد خبر : 1530031 | 23 خرداد 1397 ساعت 11:55 | 19.5K بازدید | 0 دیدگاه

شعار بامزه ای که میدان سرخ را تحت تاثیر قرار داد

رونالدو گفت من از ایران می‌ترسم!

هواداران ایرانی در شهر مسکو روز گذشته شور و حال عجیبی داشتند و مدام با شعارهای بامزه خود حاضران را تحت تاثیر قرار دادند.

رونالدو گفت من از ایران می‌ترسم!

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در میدان سرخ شهر مسکو غوغایی بر پا بود؛ تعداد کثیری از هواداران ایرانی در سالروز جشن استقلال روسیه دور هم جمع شدند و با شور و حال خاصی که داشتند فضا را کاملا به سود خود تغییر داده بودند. با اینکه مردمان زیادی از کشور های مختلف حاضر در جام جهانی روسیه با پرچم کشورهای خود در حوالی میدان سرخ بودند اما هیچ کدام تجمعات و شور و حال ایرانی ها را نداشتند.


به عبارت بهتر ایرانی ها تنها مردمان دنیا بودند که از حدود ساعت 7 عصر تا پاسی از شب به صورت متمرکز در خیابان مجاور کاخ اصلی میدان سرخ جمع شدند و با فریاد "ایران، ایران" همه چیز را تحت تاثیر قرار دادند.


شعارهایی که ایرانی ها سر می دادند در نوع خود جالب بود؛ از "روبه رو آماده باش" که در استادیوم های داخلی زیاد کاربرد دارد فریاد "ایران چه کارش می کند؟" همه حرف های طرفداران تیم ملی در سه شنبه پرجنب و جوش مسکو بود.


یکی دیگر از شعارهای بامزه در این خصوص استفاده از بازیکنانی مثل رونالدو و راموس بود؛ ایرانیان با بردن نام بازیکن مورد نظر حریفان چند بار پشت هم از عبارت «من از ایران می ترسم» استفاده می کردند تا فضای شادی ایجاد شود. آنها به رهبری احمدی از مدیران فرهنگی فدراسیون فوتبال این کارها را می کردند تا اینگونه به استقبال جام جهانی بروند.


در جمع ایرانی ها میهمانان ویژه ای نیز حضور داشتند؛ علیرضا فغانی، محمد رضا منصوری و رضا سخندان 3 داور ایرانی حاضر در جام جهانی نیز به تجمعات ایرانی رفتند و در کنار مردم به شادی پرداختند. همچنین رضا پرستش بدل لیونل مسی نیز بین مردم رفت و با آنها به شادی پرداخت.

دیدگاه‌ها