کد خبر : 1530299 | 24 خرداد 1397 ساعت 13:12 | 55.4K بازدید | 0 دیدگاه

اقدامات عجیب گریزمان در اعلام تصمیم نهایی

آنتوان گریزمان، ستاره اتلتیکومادرید اقدامات عجیبی برای مشخص شدن آینده اش انجام داده است.

اقدامات عجیب گریزمان در اعلام تصمیم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، گریزمان در طول هفته اخیر، دو بار اعلام کرده که تصمیمش را گرفته ولی هر دو بار از اعلام تصمیمش مبنی بر اینکه آیا در اتلتیکو خواهد ماند و یا به بارسا خواهد پیوست، طفره رفته است. با این حال به نظر می‌رسد او برنامه های فراتر از طفره رفتن در کنفرانس‌های خبری و منتظر گذاشتن هواداران در سر داشته است.

 

دقایقی پیش، کادنا کوپ ویدیویی تقطیع شده از گریزمان منتشر کرد که در آن، به موضوع تمدید قراردادش اشاره دارد. او در این ویدیو که در خانه اش در مادرید ضبط شده می‌گوید:" صحبت‌های زیادی درباره اینکه آیا من خواهم رفت، خواهم ماند، چقدر حقوق می‌گیرم، از چقدر پول صرف نظر کرده ام  و ... شنیده اید ولی واقعیت چیزیست که می‌خواهم به شما بگویم.... ."

 

1309635

 

 

این ویدیو، درست در لحظه ای که گریزمان قصد دارد تصمیم نهایی اش را بگوید قطع می‌شود. بسیاری معتقدند که گریزمان دو نسخه از این ویدیو ضبط کرده که در یکی از آنها می‌گوید در اتلتیکو خواهم ماند و در دیگر ویدیو اعلام می‌کند که راهی بارسلونا خواهد شد که با توجه به تصمیمش در لحظه ی انتشار، ویدیویی را منتشر کند که با تصمیم او تطابق دارد.

 

فرانس فوتبال اعلام کرده که نظر نهایی گریزمان، امروز اعلام خواهد شد و او در اتلتیکو ماندنی می‌شود. با این حال بسیاری از کارشناسان معتقدند که گریزمان، بیش از حد به این موضوع پرداخته و شاید به اندازه ای که خود او تصور می‌کند، موضوع پیوستنش به بارسا و یا ماندنش در اتلتیکو، با توجه به شروع جام جهانی اهمیت چندانی برای فوتبال دوستان نداشته باشد.

دیدگاه‌ها