کد خبر : 1530351 | 24 خرداد 1397 ساعت 16:09 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

اهل‌شاخه: تکرار راه سروش رفیعی سخت است

مدافع جدید تیم تراکتورسازی بدون صحبت درباره فولاد، تمرکز خود را روی بازی برای تیم جدید خود گذاشته است.

اهل‌شاخه: تکرار راه سروش رفیعی سخت است

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل‌شاخه مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی در مورد جدایی از تیم سابقش فولاد هیچ صحبتی انجام نمی‌دهد و تنها می‌گوید: به دلیل مسائلی که  فصل گذشته برایم در این تیم رقم خورد و مصدومیتی که داشتم و عدم حضورم در اکثر بازی‌ها ترجیح می‌دهم درباره فولاد صحبت کنم.

 

از او می‌پرسیم به عنوان کسی که در فولاد بوده چطور فولادی که عملکرد خوبی داشت اینطور فصل را به پایان رساند که اهل‌شاخه در پاسخ می‌گوید: در صحبت قبلی‌ام گفتم  راجع به فولاد مصاحبه‌ای انجام نمی‌دهم و دوست ندارم تیم را وارد حاشیه کنم چون من 10 سال در این تیم بودم و فکر می‌کنم فعلا سکوت کردن بهترین چیز است. ضمنا اکنون بازیکن تراکتورسازی هستم و ترجیح می‌دهم به جای صحبت از فولاد در رابطه با تیم جدیدم صحبت کنم.

 

وی در مورد انتخاب تیم تراکتور و حضور در این تیم اینطور می‌گوید: این صحبت درست است که تراکتور امسال نسبت به فصول گذشته تغییر کرده است اما همانطور که در این چند سال این تیم با عملکرد خوبش در لیگ‌برتر ثابت کرده این تیم یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و به همراه استقلال و پرسپولیس تیم بزرگی است. مطمئنا حضور در تیم‌های بزرگ همیشه یکی از اهداف بازیکنان برای انتخاب آینده‌شان است و من برای همین تراکتور را انتخاب کرده‌ام. به جز آن تراکتور جزو تیم‌های پرهوادار فوتبال ایران است و همیشه در هر شرایط طرفداران این تیم پشت تیمشان هستند که این برای هر بازیکنی قوت‌القلب است. من در فولاد هم این شرایط را تجربه کردم و این هم یکی دیگر از دلایل حضورم در تبریز است.

 

از او می‌پرسیم آیا مسیری که سروش رفیعی به عنوان یک بازیکن خوزستانی در تراکتورسازی را داشته می‌تواند طی کند یا خیر که می‌گوید: من تمام تلاشم را می‌کنم که هواداران و کادرفنی تراکتورسازی از من رضایت داشته باشند، من در هر تیمی که حضور داشتم با سعی و کوشش به اهدافی که تیم مدنظرش بوده نزدیک شدم و در تبریز هم تمام توانم را خواهم گذاشت تا حالا اگر قهرمانی نشد سهمیه آسیایی را برای فصل آینده کسب کنیم. مطمئنا ادامه مسیر محبوبیت رفیعی آن هم با عملکردی که در زمان حضورش در تبریز داشته کار آسانی نیست اما من به خودم اعتماد دارم و می‌دانم که با تلاش هر کسی که به هر جایی که می‌خواهد می‌تواند برسد.

دیدگاه‌ها