کد خبر : 1530525 | 25 خرداد 1397 ساعت 09:12 | 25K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مصر - اروگوئه

دو تیم مصر و اروگوئه، امروز دومین دیدار جام جهانی را در ورزشگاه اکاترینبرگ برگزار خواهند کرد.

پیش بازی مصر - اروگوئه

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته دیدار افتتاحیه جام برگزار شد و روسیه توانست با 5 گل عربستان سعودی را شکست دهد و جام، شروع پرگلی را به خود دید. حالا در روز دوم مسابقات، انتظار می‌رود دیدارهای پرگلی پیش رو داشته باشیم.

 

اخبار دو تیم

محمد صلاح در تلاش است که برای این بازی با آمادگی کامل وارد زمین شود. هکتور کوپر تایید کرد که او می‌تواند بازی کند ولی احتمالا ستاره مصری جانب احتیاط را پیش خواهد گرفت و با تمام وجود در زمین حاضر نخواهد شد. در صورت غیبت صلاح، رمضان صبحی جای او را در ترکیب خواهد گرفت. در آن سو احتمالا توما توریرا از روی نیمکت بازی جمعه را تماشا خواهد کرد. اسکار تابارز انتخاب های سختی پیش رو دارد و باید دید چه ترکیبی را برای بازی انتخاب خواهد کرد.

 

1305429

 

 

پیش نمایش

اروگوئه با وجود غیبت چندین بازیکن اصلی اش از جمله لوئیس سوارز و کاوانی در دیدارهای مقدماتی،  توانست خود را به عنوان تیم دوم آمریکا جنوبی، پس از برزیل به جام جهانی برساند. آنها در دیدارهای دوستانه پیش از جام نیز موفق شده اند جمهوری چک، ولز و ازبکستان را شکست داده و با فرمی عالی پا به رقابت ها بگذارند. مصر نیز در آن سو  شروع خوبی در مقدماتی جام جهانی داشت ولی رفته رفته نتایج آنها دچار افت شد تا اینکه کار به پنالتی جنجالی و مشهور صلاح مقابل کنگو کشیده شد که توسط آن، مصری ها پس از 28 سال راهی جام جهانی شدند.

 

پیش بینی

با توجه به آمادگی هر دو تیم، انتظار می‌رود دیدار جذابی را شاهد باشیم. اروگوئه با خط حمله آتشینش برای صدرنشین این گروه تلاش می‌کند و در آن سو مصر نیز در تلاش است که به کمک صلاح و دوستان، بتواند از این گروه دشوار صعود کند. هر چند که اروگوئه شانس بیشتری برای کسب پیروزی در این دیدار دارد ولی مطمئنا مصر حریف دست و پا بسته ای نخواهد بود، به خصوص اگر صلاح با آمادگی در میدان حضور داشته باشد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1309914

دیدگاه‌ها