کد خبر : 1530572 | 25 خرداد 1397 ساعت 12:53 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

رسمی: بیلسا، سرمربی جدید لیدز یونایتد

باشگاه لیدز یونایتد تایید کرد که مارچلو بیلسا به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب شده است.

رسمی: بیلسا، سرمربی جدید لیدز یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آرژانتینی با قراردادی دو ساله جانشین پل هکینگباتم خواهد شد و البته بندی در قراردادش وجود دارد که در صورت توافق، یک سال به مدت قرارداد اضافه خواهد شد.

 

بیلسا در این رابطه گفت:" خیلی خوشحالم که هدایت لیدز یونایتد را برعهده گرفته ام. همیشه انگیزه بالایی برای کار کردن در انگلیس داشته ام. وقتی باشگاهی با تاریخ لیدز یونایتد به من پیشنهاد داد، رد آن غیرممکن بود. از چالشی که روبرویم است هیجان زده هستم و  آماده ام تا در کنار کادر فنی ام، سخت بجنگیم و دستاوردهای فوق العاده ای داشته باشیم."

 

1256616

 

سرمربی 62 ساله یک دوره موفق در تیم ملی آرژانتین و شیلی سپری کرد و از زمانی که هکینگباتم از هدایت لیدز اخراج شده، او اصلی ترین گزینه تیم بوده است. بیلسا 62 ساله همچنین دوران موفقی با اتلتیک بیلبائو سپری کرد و با این تیم توانست به لیگ اروپا و فینال کوپا دل ری صعود کند.

 

آندره آ رادریتزانی، رئیس باشگاه لیدز درباره انتخاب بیلسا گفت:" خوشحالم که بیلسا و کادر فنی اش به لیدز یونایتد اضافه می‌شوند. مارچلو تجربیات بی نظری داشته و از این تجربیات برای ساخت یک فرهنگ و روحیه برد در باشگاه ما استفاده خواهد کرد."

 

دیدگاه‌ها