کد خبر : 1530577 | 25 خرداد 1397 ساعت 13:13 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

ریوالدو: نیمار کنار رونالدو خواهد بود نه جانشین اش

ریوالدو، اسطوره فوتبال برزیل معتقد است که نیمار جانشین رونالدو نخواهد شد بلکه برنامه رئال این است که این دو بازیکن در کنار یکدیگر بازی کنند.

ریوالدو: نیمار کنار رونالدو خواهد بود نه جانشین اش

به گزارش "ورزش سه "، نیمار با 222 میلیون یورو از بارسا جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست ولی به نظر می‌رسد بار دیگر به یک انتقال در تابستان نزدیک باشد. رئال مادرید به شدت به دنبال جذب ستاره برزیلی است و بسیاری معتقدند برنامه رئال این است که نیمار جانشین رونالدو شود، موضوعی که ریوالدو آن را رد می‌کند.

 

1309981

 

 

اسطوره برزیلی در مصاحبه با اکسپرس اسپورت گفت:" البته که بارسایی ها از اینکه نیمار به رئال بپیوندد خیلی ناراحت می‌شوند. آنها از اینکه او در فرانسه حضور داشت نیز ناراحت بودند. اگر چنین موضوعی برای رئال هم اتفاق بیفتد و ستاره ای از این تیم سر از بارسا در بیاورد، مطمئنا رئالی ها هم ناراحت می‌شوند.

 

در حال حاضر، همه حرف‌هایی که مطرح می‌شود، گمانه زنی است. مطمئنا رئال راهی پیدا خواهد کرد که هم از نیمار و هم از رونالدو استفاده کند. رونالدو حالا 33 ساله شده، شاید بخواهد بازنشسته شود، از این بابت مطمئن نیستم و همچنین مطمئن نیستم که رئال با چنین نگرشی به دنبال جذب نیمار باشد."

دیدگاه‌ها