کد خبر : 1530579 | 25 خرداد 1397 ساعت 13:01 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

حرفهای حماسی ستاره سابق تیم ملی مراکش

مصطفی حاجی هافبک سابق دپورتیوو لاکرونیا و استون‌ویلا و کمک‌مربی و دستیار هروه رنار در آستانه‌ی اولین بازی تیمش مراکش در جام جهانی در شیپور جنگ دمیده و از نبرد حماسی می‌گوید

حرفهای حماسی ستاره سابق تیم ملی مراکش

به گزارش "ورزش سه"، حاجی بازی برای تیم ملی مراکش را بی‌اندازه ارزشمند دانسته و می‌گوید حضور در تیم ملی باید نقطه‌ی اوج کارنامه‌ی هر فوتبالیستی باشد.  حاجی می‌گوید " در بهترین لیگهای دنیا بازی کنید، قهرمان لیگ قهرمانان شوید، در همه‌ی رقابتها به پیروزی برسید، در دنیای فوتبال هر چه می‌خواهید بکنید، ولی تیم ملی از همه‌ی اینها یک سر و گردن بالاتر است. این را در نهایت صداقت می‌گویم چرا که خودم شخصاً تجربه‌اش کرده‌ام. به تن کردن پیراهن تیم ملی و پیروزی برای وطن، چنان ارزشی دارد که با یک دنیا نمی‌توان معاوضه‌اش کرد. برای همین کسی که برای کشورش بازی می‌کند، باید از جان و دل مایه بگذارد. همچون سلحشوری که به  میدان جنگ رفته و در نبرد تن به تن از ناموس وطن دفاع می‌کند. ملت از بازیکنان ملی‌اش بازی باری به هر جهت نمی‌خواهد، جنگ می‌خواهد. ما باید بیشتر از توان‌مان تلاش کنیم. باید از خودمان عبور کنیم. پیروزی تیم ملی در چنین آوردگاه‌هایی، تا یک عمر از حافظه‌ی ملت پاک نخواهد شد "


حاجی می‌گوید آنها فعلاً فقط به بازی امروزشان در مقابل ایران فکر می‌کنند و بعد از آن به سراغ بازی‌های دشوار بعدی مقابل اسپانیا و پرتغال خواهند رفت.

دیدگاه‌ها