کد خبر : 1530598 | 25 خرداد 1397 ساعت 15:21 | 8.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش

په په-کاستا؛ دربی ال مادریلنیو در فیش استادیوم

امشب در سوچی و در فیش استادیوم، اسپانیا و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت.

په په-کاستا؛ دربی ال مادریلنیو در فیش استادیوم

به گزارش "ورزش سه"، به گواه بسیاری از کارشناسان، حساس ترین بازی دور گروهی، امشب بین اسپانیا و پرتغال از گروه دوم رقابت ها برگزار خواهد شد.

اسپانیا در شرایط بحرانی ناشی از اخراج لوپتگی به این مسابقه رسیده اما پرتغال به عنوان قهرمان اروپا و در بهترین شرایط ممکن خود را برای بازی با اسپانیا مهیا کرده است.

 

 

1310003

 

 

دیدار دو تیم دوئل جذابی بین ستاره های بزرگ دنیای فوتبال است اما از یک منظر هم می تواند جالب باشد. جدال دیگو کاستا از اسپانیا برابر په په از پرتغال.

 

دو بازیکن برزیلی الاصل که برای اسپانیا و پرتغال به میدان می روند. هر دو در جام جهانی گذشته در برزیل نیز حاضر بودند و با سوت و هوی برزیلی ها در ورزشگاه مواجه شدند. خروج دو تیم از رقابت ها در همان دور گروهی اتفاق افتاد.

 

 

1309267

 

 

کاستا و په په زمانی در دربی مادرید نقطه مقابل یکدیگر بودند. په په، ده سال مدافع میانی ثابت رئال بود و دیگو کاستا نیز از سال 2012 در اتلتیکو مادرید به یک مهاجم ثابت تبدیل شد.

این دو بازیکن 8 بار در دربی ال مادریلنیو به مصاف هم رفتند که حاصل کار 6 برد برای په په، یک تساوی و یک برد برای کاستا بود. در دیداری که اتلتیکو با گل کاستا در سپتامبر 2013، 1-0 رئال را مغلوب کرد.

در این 8 بازی په په و کاستا هر کدام 4 کارت زرد گرفتند. دوئل این دو امشب به نفع کدامیک خواهد شد؟

 

دیدگاه‌ها