کد خبر : 1530608 | 25 خرداد 1397 ساعت 15:00 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

ژیرو و سیدیبه مشکلی ندارند

دشان: حق دست کم گرفتن استرالیا را نداریم

فرانسه فردا اولین بازی خود در جام جهانی 2018 را برابر استرالیا برگزار خواهد کرد.

دشان: حق دست کم گرفتن استرالیا را نداریم

به گزارش "ورزش سه"، خروس ها به عنوان مدعی جدی قهرمانی پای به جام جهانی گذاشته اند و فردا در اولین بازی خود به مصاف استرالیا خواهند رفت. دیداری که بسیاری یک برد راحت برای فرانسه پیش بینی کرده اند ولی دشان عقیده ای دیگر دارد.

 

 

1310013

 

 

او در نشست خبری این بازی گفت:« فردا اولین بازی‌مان در جام جهانی 2018 است و بازی اول همیشه در هر تورنمنتی مهم است. برای بازی با استرالیا هم بهترین ترکیب را برای فرانسه انتخاب خواهم کرد، ترکیبی که بیشترین خطر را برای استرالیا داشته باشد و روی دروازه آنها خلق موقعیت و گلزنی کند.»

 

 دشان ادامه داد:« استرالیا تیم خوبی است و فوتبال را به بهترین شکلش بازی می کند. آنها تیمی نیستند که فقط دل به ارسال توپ های بلند ببندند و کار با توپ را به خوبی می دانند. فرانسه در 4 جام جهانی گذشته تنها دو بار به مرحله حذفی رسیده و این به ما هشدار می دهد که حق دست کم گرفتن استرالیا و هیچ تیمی را نداریم چون دیگر حق اشتباه نداریم.»

 

وضعیت ژیرو و سیدیبه:« هر دو مصدوم بودند و خوشبختانه امروز تمرین کردند و برای بازی فردا مشکلی نخواهند داشت.»

 

گریزمان و ماندنش در اتلتیکو:« از تصمیم او بی خبر بودم و راستش را بخواهید، برایم اهمیتی هم نداشت. البته خوشحالم که حالا ذهن او آزاد شده است. این روزها مشغله فکری زیادی دارم و تمام تمرکزم روی بازی های پیش رو است. در حال حاضر فقط به سه امتیاز بازی با استرالیا فکر می کنم.»

 

دیدگاه‌ها