کد خبر : 1530662 | 25 خرداد 1397 ساعت 18:29 | 40.1K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری بازی با فرانسه

فن مارویک: بلای عربستان سر ما نمی آید

استرالیا فردا در اولین دیدار خود در جام جهانی 2018 به مصاف فرانسه خواهد رفت.

فن مارویک: بلای عربستان سر ما نمی آید

به گزارش "ورزش سه"، استرالیا که صعود دشواری به جام جهانی داشت، فردا در اولین بازی خود باید به مصاف فرانسه برود که یکی از تیم های مدعی جام است.

پس از شکست 5-0 روز گذشته عربستان برابر روسیه، بیم این وجود دارد که دیگر تیم آسیا اقیانوسیه نیز به همان سرنوشت دچار شود اما برنت فن مارویک، مربی هلندی کانگوروها عقیده دیگری دارد.

 

 

1037307

 

 

او در نشست خبری این بازی گفت:« قرار نیست بلای عربستان بر سر ما هم بیاید. اگر این تفکر را داشته باشیم، اصلا نباید و نمی توانیم وارد زمین شویم. در 4 هفته گذشته هر روز به سختی تمرین کرده ایم و در بهترین شرایط ممکن قرار داریم. من به بازیکنانم ایمان کامل دارم و معتقدم فردا نه ده دقیقه یا یک ربع که باید 90 دقیقه و حتی بیشتر در بالاترین سطح باشیم.

در مقابل فرانسه، احتمالا از هر ده بار هشت یا نه بار شکست خواهیم خورد ولی فردا می تواند روز شگفتی آفرینی ما باشد. به گونه ای تمرین کرده ایم که این شرایط به 5 یا 6 باخت در هر ده بازی برسد. اگر بتوانیم خوب و منسجم بازی کنیم، شاید شانس مساوی و حتی برد هم پیدا کنیم. خیلی مهم است که بازیکنان در سطح واقعی خودشان بازی کنند. در ظاهر آسان است ولی در واقعیت نه.»

 

فن مارویک افزود:« شما باید باتجربه باشید و نگویید که ما شانس خوبی برای پیروزی بر فرانسه داریم. برابر تیمی مثل فرانسه، ارائه فوتبال واقعی خودتان دشوار است. باید در زمین انضباط و باور بالایی داشته باشیم.»

 

 

دیدگاه‌ها