کد خبر : 1530779 | 25 خرداد 1397 ساعت 23:04 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

انصاری‌فرد: تا آخرین نفس جنگیدیم

هافبک تیم ملی از تلاش هم بازی هایش در بازی با مراکش کاملا راضی است.

انصاری‌فرد: تا آخرین نفس جنگیدیم

به گزارش "ورزش سه"، کریم انصاری فرد بعد از پیروزی تیم ملی برابر مراکش گفت: واقعا نمی دانم بازی تا چه دقیقه ای طول کشید اما بچه ها تا آخرین نفس جنگیدند. خوشحالم در این روز عزیز موفق شدیم مردم ایران را خوشحال کنیم. ما نقشه خودمان را در این بازی داشتیم، تا آخرین لحظه جنگیدیم و توانستیم برنده بازی باشیم.


او در مورد بازی ضعیف تیم ملی در دقایق ابتدایی می گوید: طبیعی است در هر مسابقاتی بازی اول واقعا سخت است و این طبیعی بود که ما در 20 دقیقه اول خوب نبودیم. البته ما در همان دقایق ابتدایی هم موقعیت های آنچنانی به مراکش ندادیم و بعد از آن سوار بر بازی شدیم و توانستیم نتیجه بازی را به نفع خود کنیم.


هافبک تیم ملی در مورد بازی با اسپانیا و پرتغال هم گفت: این دو بازی خیلی سخت است و به مراتب از بازی با مراکش سخت تر است اما ما تلاش می کنیم بهترین نتیجه را بگیریم و دل مردم را شاد کنیم.


وی افزود: مردم ایران در داخل کشور خیلی سختی می کشند و خدا را شکر برای 24 ساعت هم شده توانستیم آنها را شاد کنیم. همین بسیار خوشحال کننده است.


انصاری فرد در مورد اینکه در تیم ملی تغییر پست داده است هم گفت: برای من فرقی نمی کند و آن چیزی که کادرفنی از من می خواهد را اجرا می کنم. حتی در پست غیر تخصصی هم سعی می کنم بهترین نمایش را داشته باشم و با دوندگی به تیم ملی کمک کنم.

دیدگاه‌ها