کد خبر : 1530865 | 26 خرداد 1397 ساعت 09:30 | 66.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیکه: من به بارسا خیانتی نکردم

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا، انتقادات اخیر از او مبنی بر اینکه او به بارسا خیانت کرده را رد کرد.

پیکه: من به بارسا خیانتی نکردم

به گزارش "ورزش سه"، آنتوان گریزمان در یک مستند که توسط کمپانی پیکه ساخته شده، اعلام کرد که در اتلتیکو می‌ماند و راهی بارسلونا نخواهد شد. از همین رو مدیران بارسا از پیکه انتقاد کرده اند که باید زودتر تصمیم گریزمان را به آنها منتقل می‌کرده تا باشگاه تلاش بیهوده انجام ندهد. برخی همچنین پیکه را خیانت کار دانستند که او این موضوعات را رد کرد.

 

1306090

 

 

ستاره اسپانیایی گفت:" این کمپانی، یکی از کمپانی های من است، این ایده چهار ماه پیش وقتی با گریزمان صحبت می‌کردم به ذهنم رسید. او به من گفت که شانس پیوستنش به بارسا وجود دارد و من هم به او گفتم که باید این موضوع را ضبط کنیم، این اتفاقات می‌تواند موضوعات جالبی برای مردم باشد که ببینند یک نفر چنین تصمیم مهمی می‌گیرد. از آن موقع به بعد من دیگر دخالتی نداشتم. حتی در فیلم برداری ها نیز حاضر نبودم که ببینم چه می‌گویند و چه می‌شنوند. روز گذشته با من تماس گرفتند و به من گفتند که این فیلم شب منتشر خواهد شد و او در اتلتیکو خواهد ماند.

 

من به بارسا خیانتی نکردم و تعجب می‌کنم که برخی افراد به تعهد من به این باشگاه شک دارند زیرا من از وقتی به دنیا آمدم هوادار بارسا بودم. من هم همان صبحی که شما متوجه شدید، فهمیدم که گریزمان در اتلتیکو می‌ماند."

دیدگاه‌ها