کد خبر : 1530893 | 26 خرداد 1397 ساعت 12:13 | 10.2K بازدید | 0 دیدگاه

بازی راحت برای فرانسه

استرالیا خشن بازی خواهد کرد

اکثر کارشناسان فرانسه را به حق صدرنشین محتوم گروه C می‌دانند و در عین حال، تخمین می‌زنند استرالیا حتی پایین‌تر از دو رقیب دیگرش پرو و دانمارک، با قرار گرفتن در قعر جدول این گروه، با جام جهانی خداحافظی کند.

استرالیا خشن بازی خواهد کرد

به گزارش "ورزش سه" ، روی کاغذ بازی امروز فرانسه و استرالیا برای آبی‌ها بازی‌ای است که باید سه امتیاز آن را به راحتی به دست آورده و جام جهانی را با شروعی دلچسب و مقتدرانه آغاز کنند. برگزاری اولین بازی مقابل استرالیا بهترین گزینه‌ای است که دیدیه دشان می‌توانست متصور باشد. اگر قرار بود خود او حریف اول تیمش را انتخاب کند، هر چه می‌گشت گزینه‌‌ای بهتر از استرالیا پیدا نمی‌کرد.

استرالیایی‌ها چهار سال پیش، هر سه بازی خود در مرحله‌ی  گروهی جام جهانی را با باخت پشت سر گذاشته و گفته می‌شود در چهار سال اخیر، پس‌رفت داشته‌اند.


فرانسوی‌ها در 10 پیروزی اخیر خود، همیشه نیمه‌ی اول را با برتری به پایان برده و به رختکن رفته‌اند. این نشان می‌دهد تیم دشان تمایل دارد بازی‌هایش را طوفانی آغاز کند. آبی‌ها در رقابتهای انتخابی فوق‌العاده بوده‌اند و با اعتماد به نفسی که از رقابتهای یورو2016 بدست آورده‌اند حالا خود را یکی از بخت‌های اصلی فتح جام می‌دانند.


اما کار استرالیا در آسیا به بازی حذفی مقابل سوریه کشید تا میلی‌متری و با جان کندن بلیط روسیه را بدست آورد. برت فان ماوریک در رقابتهای انتخابی جام جهانی هدایت عربستان سعودی را بر عهده داشته و بازی مقابل فرانسه، اولین بازی جدی او به عنوان سرمربی ساکروها خواهد بود.

 

آنتوان گریزمان که دو سال پیش در جام ملتهای اروپا کفش طلا را تصاحب کرده بود با اعتماد به نفس بسیار به روسیه آمده است. گریزمان که در رقابتهای باشگاهی هم فوق‌العاده بوده اخیراً اعلام کرده که آینده‌ی او اتلتیکو مادرید خواهد بود. این نشان می‌دهد که گریزمان در روسیه می‌تواند تمام تمرکز و هوش و حواس خود را به موفقیت تیم ملی‌اش فرانسه معطوف کند.


بر اساس گزارشها گریزمان در کنار کیلیان ام‌باپه و عثمان دمبله در نوک پیکان تیمش به میدان خواهد رفت. این سه ستاره‌ی فرانسوی خط حمله‌ی سه‌نفره‌ی آبی‌ها را خواهند ساخت. سرعت، تکنیک و هوش بالای ام‌باپه و دمبله کلید اصلی تعذیه‌ی گریزمان و گلزنی‌های او در روسیه خواهد بود.


فان مارویک در سال 2010 تیم ملی هلند را به فینال جام جهانی رسانده اما تیم فان مارویک در طول تورنمنت نه زیبا فوتبال می‌کرد و نه تماشاگرپسند. هلندی‌ها در آن جام جهانی، بسیار درگیرانه و فیزیکی بازی می‌کردند و یکی از خشن‌ترین تیم‌های جام بودند. در فینال هم هلند برای متوقف کردن اسپانیای توقف‌ناپذیر یکی از خشن‌ترین فینال‌های جامهای جهانی را رقم زد. در آن بازی هشت بازیکن هلند از داور کارت دریافت کردند و جانی هایتینگا از زمین اخراج شد. اگر امروز هم تیم فان مارویک، برای متوقف کردن فرانسه از روشهایی مشابه استفاده کند و فرانسوی‌های زیادی را با درد به رختکن بفرستد نباید تعجب کرد.

دیدگاه‌ها