کد خبر : 1530997 | 26 خرداد 1397 ساعت 16:49 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک فن مارویک زیادی محتاطانه است

نبی: استرالیا می توانست بازنده نباشد

استرالیا در حالی در اولین دیدارش در جام جهانی برابر فرانسه شکست خورد که این تیم با توجه به دوبازی آینده اش امیدوار به صعود است.

نبی: استرالیا می توانست بازنده نباشد

به گزارش" ورزش سه"، یکی دیگر از نماینده های آسیا اولین بازی اش را در جام جهانی مقابل تیم پرستاره فرانسه برگزار کرد و با نتیجه دو بریک شکست خورد.  استرالیا البته بازی را به یکی از پرمهره ترین تیم های حاضر در جام جهانی و با نتیجه دو بریک واگذار کرد تا این امیدواری برای این تیم وجود داشته باشد که با کسب نتیجه برابر دانمارک و پرو بتواند مجوز حضور در مرحله بعدی را بگیرد. پوریا نبی مربی ایرانی شاغل در فوتبال استرالیا در رابطه با بازی این تیم برابر فرانسه گفت:« خیلی سخت است که بگوییم بازی از لحاظ کیفیت خوب بوده یا بد چرا که اگر آن پنالتی که از طریق ویدئوچک اعلام شد نبود و یا آن توپ اتفاقی تبدیل به گل دوم نمی شد آن وقت شاید الان می گفتیم که استرالیا هم مانند ایران نتیجه خوبی گرفته است و از این تیم تعریف می کردند.»


او درباره سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا گفت:« برت فن مارویک سرمربی هلندی تیم ملی استرالیا سابقه مربیگری در جام جهانی را دارد. او یک مربی باهوش است که مثل کی روش گیم پلن مرقون به صرفه ای را برای تیمش انتخاب کرده بود و این تیم هم توپ را به حریف می دهد. اما در این روش اگر تیم حریف خلاق باشد می تواند به این تیم ها ضربه بزند.» پوریا نبی اضافه کرد:« در چنین سبکی تیم ها توپ را به حریف می دهند و آن وقت فضا را می گیرند. به نظر من امروز روز خوش شانسی استرالیا نبود و خیلی اتفاقی گل دوم را خورد ضمن اینکه یک صحنه 50-50 را به ضرر این تیم پنالتی گرفتند.»


او همچنین درباره نظر کارشناسان و چهره های سرشناس فوتبال استرالیا گفت:« کرک فاسرتر و کرک مور در روسیه هستند و بازی ها را به طور زنده گزارش می کنند. هردو به این نکته تاکید داشتند که این استرالیا با استرالیایی که با آنگ پوستک اوغلو ساخته بود کاملا متفاوت است.» او ادامه داد:« راستش را بخواهید استرالیایی ها به جام جهانی آمده اند که لذت ببرند چون می دانند قهرمان جهان نمی شوند. ما هم باید مثل استرالیایی ها واقع بین باشیم و حدو جایگاه خودمان را بشناسیم. همینکه بین 32 تیم جام جهانی هستیم افتخار بزرگی است. در استرالیا هم کارشناسان و چهره های فوتبالی از بازی تیمشان راضی بودند اما در کل در اینجا نسبت به سبک بازی تیم فن مارویک انتقاد زیادی می شودچرا که معتقدند او زیادی روش محتاطانه ای برای استرالیا درنظر گرفته است.»

دیدگاه‌ها