کد خبر : 1531026 | 26 خرداد 1397 ساعت 18:01 | 57.2K بازدید | 0 دیدگاه

از مسلمان و احمدزاده متشکرم

برانکو: بهتر است دربی 50 – 50 بماند

سرمربی پرسپولیس بعد از اولین جلسه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران حاضر شد.

برانکو: بهتر است دربی 50 – 50 بماند

 

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از اولین جلسه تمرین تیمش در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که بار دیگر بازیکنان و هواداران پرسپولیس را می بینم. بی صبرانه منتظر شروع تمرینات بودم. مطمئن هستم که شما هم منتظر آغاز کار بودید. امروز اولین روز تمرینات ماست و درباره وضعیت بازیکنان باید بگویم که احمدزاده و مسلمان از جمع ما رفتند و من بابت زحماتی ک برای ما کشیدند، از آنها تشکر می‌کنم.


برانکو در مورد برنامه تمرینی تیمش گفت: ما 15 روز در تهران تمرین خواهیم کرد و بعد از آن یک اردوی 15 روزه در اوکراین یا کرواسی خواهیم داشت که البته احتمال برگزاری این اردو در کرواسی بیشتر است. بعد از آن به تهران برمی گردیم و 15 روز دیگر تا شروع لیگ تمرین خواهیم کرد.


او ادامه داد: ما 6 بازی تدارکاتی خواهیم داشت و البته دیدار سوپرجام که برای ما اهمیت خیلی زیادی خواهد داشت.


سرمربی پرسپولیس در مورد برگزاری دربی با شرایط 10 به 90 برای مهمان و میزبان گفت: در همه کشورهایی که دربی های بزرگ دارند، تیم ها دارای ورزشگاه اختصاصی هستند. به نظرم برای حفظ جذابیت دربی باید همان روش 50 – 50 را ادامه دهیم تا همه از فوتبال لذت ببرند.


برانکو پیرامون باز نشدن پنجره نقل و انتقالاتی تیمش گفت: ما این را خوب می دانیم که پنجره باز نخواهد شد و کار بسیار سختی برای فصل بعد داریم. اما امیدوارم که لیگ را از همان ابتدا با قدرت آغاز کنیم.
او در مورد برد تیم ملی مقابل مراکش گفت: من بازی هیچ تیمی را تفسیر نمی کنم اما بابت این برد به همه تبریک می گویم. وحید امیری و علیرضا بیرانوند یکی از بهترین روزهای خود را تجربه کردند و نمایش فوق العاده ای داشتند.

 

برانکو درباره با الدحیل در لیگ قهرمانان آسیا افزود: بازی سختی داریم و آنها نشان دادند که چه تیم قوی‌ای هستند چرا که همه بازی‌هایشان را بردند و حتی مساوی هم نکردند، آنها ذوب‌آهن را هم شکست دادند و شاید بتوان گفت که این تیم قوی‌ترین تیم حال حاضر آسیاست. با این همه ما تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.


وی ادامه داد: مذاکراتی با وحید امیری انجام شده اما او هنوز تمدید نکرده، هر چند که احتمال ماندن او زیاد است، البته محمد انصاری هم با باشگاه توافقات خوبی انجام داده است، آدام همتی امروز در تمرین غایب بود و او امشب به ایران می‌رسد، البته منشا و علوان‌زاده در تمرین غایب بودند که از دلیل غیبت آنها بی‌اطلاع هستم. از وضعیت تیم راضیم و تیم روحیه خوبی دارد.

دیدگاه‌ها