کد خبر : 1531074 | 26 خرداد 1397 ساعت 20:42 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

خوشحالی سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد پوگبا

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه به تمجید از عملکرد پل پوگبا پرداخت.

خوشحالی سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد پوگبا

 

به گزارش "ورزش سه""، علیرغم تحمل دشواری های فراوان امروز تیم ملی فرانسه موفق شد با گل دقایق پایانی پوگبا بر استرالیا غلبه کند و این اتفاق در حالی رخ داد که ستاره گرانقیمت فرانسه در هفته های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود.

 

1310598

 

دشان گفت: "این بدان معناست که من می دانم چگونه از پل پوگبا استفاده کنم که خبر خوشحال کننده ای است و او عملکرد خوبی ارائه داد. من به شما نمی گویم چه اتفاقی در مورد پوگبا رخ داد اما من از اینکه قادر به بازی گرفتن از او نبودم مورد انتقاد قرار می گرفتم.

 

پوگبا پتانسیل بالایی داشته و امروز نیز بسیار خوب بازی کرد و با آزادی کامل در زمین در انجام وظایف دفاعی خود نیز موفق بود. با وجود 3 هافبک در میانه میدان به جای 2 تا، پوگبا شرایط بهتری در زمین دارد.

 

اما بازیکنانم گاهی اوقات در خط حمله در انجام وظایف خود حاضر نبودند و گاهی هم توپ به آنها داده نمی شد اما اگر عملکرد تیمی خوب نباشد مهاجمان می گویند که هافبک ها در امر توپرسانی موفق نبودند و هافبک ها هم می گویند مهاجمان تحرک کافی نداشتند.

 

اما عملکرد تیمی مربوط به کل بازیکنان است و آنها باید هماهنگ تر باشند و اگرچه مهاجمان ما زیاد بد هم بازی نکرده اند اما باید عملکرد بهتری داشته باشند اما به هر حال اگر سبک ما در این بازی جواب نداد لزوما بدان معنا نیست که بازی بعد هم اینگونه خواهد بود."

دیدگاه‌ها