کد خبر : 1531313 | 27 خرداد 1397 ساعت 16:37 | 22K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

جام جهانی روسیه، تحت سیطره مادریدی ها

بازیکنان تیم‌های رئال مادرید و اتلتیکو که در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند، در سه روز نخست ۹ گل به ثمر رساندند.

جام جهانی روسیه، تحت سیطره مادریدی ها

به گزارش "ورزش سه"، از تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید ۲۴ بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه حضور دارند. پانزده بازیکن متعلق به رئال است و ۹ بازیکن در اتلتیکو توپ می زنند.

آن‌ها شروع فوق‌العاده‌ای در جام جهانی داشتند. تنها سه روز از جام جهانی گذشته است که توانستند ۹ گل این بازی‌ها را به ثمر برساندند ( در مجموع ۲۱ گل از خط دروازه‌ها عبور کرده است).

 

 

1306416

 

 

۹ گل تیم‌های مادریدی را کریستیانو رونالدو (سه گل)، دیگو کاستا (دو گل)، ناچو، آنتوان گریزمان، لوکا مودریچ و خوزه خیمنس به ثمر رساندند. اگر مادرید پایتخت جهان فوتبال در فینال‌های لیگ قهرمانان ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ بود و در تالین دوباره دو تیم مادریدی سوپر جام اروپا را برگزار خواهند کرد، در جام جهانی نیز مادرید پایتخت است.

 

عملکرد درخشان رونالدو به عنوان بازیکن رئال مادرید قابل توجه بود. او توانست در چهارمین جام جهانی خود گلزنی کند. این آمار فوق‌العاده‌ای است. هم‌چنین دیگو کاستا درخشید و بهترین بازی‌اش را برای تیم‌ ‌ملی اسپانیا انجام داد.

 

 

1310474

 

 

در این جام جهانی بیش از دوره‌های گذشته سفیدپوشان حضور دارند. تونی کروس (آلمان)، کاسمیرو و مارسلو (برزیل)، کیلور ناواس (کاستاریکا)، مودریچ و متئو کواچیچ (کرواسی)، دنی کارواخال، ناچو، لوکاس واسکز، سرخیو راموس، مارکو آسنسیو و ایسکو (اسپانیا)، رافائل واران (فرانسه)، اشرف حکیمی (مراکش) و رونالدو (پرتغال) بازیکنان رئال هستند. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، ۱۲ بازیکن سفیدپوش حضور داشتند و در ۹۸ فرانسه نیز ۶ مادریدی بازی کردند.

 

 

1310263

 

 

از بازیکنان اتلتیکومادرید، کوکه، سائول نیگس و کاستا (‌اسپانیا)، گریزمان و لوکاس هرناندس (فرانسه)، خیمنس و دیگو گودین (اروگوئه)، فیلیپه لوییس (برزیل) و ورسالیکو (کرواسی) در جام جهانی حضور دارند. خیمنس سه امتیاز به اروگوئه داد و گریزمان بهترین بازیکن دیدار فرانسه و استرالیا شد.

دیدگاه‌ها