کد خبر : 1531470 | 28 خرداد 1397 ساعت 00:43 | 43.3K بازدید | 0 دیدگاه

مکزیک و درس ضد حمله به همه جام !(عکس)

در فوتبال ملی، شما کمتر تیمی را پیدا می‌کنید که بر ارائه یک تاکتیک مخصوص اصرار داشته باشد.

به گزارش "ورزش سه" ،  قطعا تمامی تیم‌های فوتبال تاکتیک مشخصی دارند اما استفاده از تنها یک روش برای نزدیک شدن به دروازه حریف، به خصوص در بازی‌های ملی، امر معمولی نیست. تیم ملی فوتبال مکزیک، یکی از آن اندک تیم‌هایی است که به خوبی می‌داند از بازی چه می‌خواهد و بر ارائه تاکتیک اصلی خود اصرار خاصی دارد و در انجام آن فوق‌العاده عمل می‌کند.


مکزیک در انجام ضدحملات فوق‌العاده است و اصرار خاصی نیز بر انجام این تاکتیک دارد. نماینده قاره آمریکای شمالی در این بازی فشار شدید حملات ژرمن‌ها به خصوص در نیمه دوم را تحمل کرد و با استفاده از قدرت فوق‌العاده خود در استفاده از ضدحملات، به برتری شیرین مقابل مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی دست‌یافت و جهان را شوکه کرد. مکزیکی‌ها در هنگام ضدحمله، توپ را به خوبی به گردش در می‌آورند و همه برای برتری تیمشان می‌جنگند و هیچ یک از بازیکنان، توپ را بیش از حد نزد خود نگه نمی‌دارد.


البته قطعا گردش توپ نشان‌دهنده این نیست که شما تصمیم درستی گرفته‌اید اما تصمیم‌های مکزیکی‌ها در اکثر اوقات بازی، درست و بدون اشکال است. این امر خصوصا در نیمه اول و اواخر نیمه دوم بازی بسیار عالی بود و مکزیکی‌ها به دنبال دادن پاس‌های دقیق، خلق‌ موقعیت و زدن شوت‌های دقیق بودند؛ کاری که آن را با موفقیت پشت سر گذاشتند.


مکزیکی‌ها با تعداد نفرات خوبی به دروازه ژرمن‌ها یورش می‌بردند و پربی‌راه نیست که بگوییم اگر بازیکنان تیم ملی مکزیک در دادن پاس آخر و زدن ضربه آخر، با دقت عمل می‌کردند؛ آن‌ها می‌توانستند قهرمان جهان را با نتیجه‌ای عجیب و کوبنده همانند نتیجه 4-0 یا 5-0 بدرقه کنند.

 

 

عکس:امیرحسین خیرخواه

 

دیدگاه‌ها