کد خبر : 1531499 | 28 خرداد 1397 ساعت 09:38 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

منشا و چالش فراموشی یک فصل تاریک

گادوین منشا مهاجم نیجریایی تیم پرسپولیس امیدوار است در فصل دوم قراردادش بدرخشد و روزهای تاریک لیگ هفدهم را به باد فراموشی بسپارد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم پرسپولیس از شنبه آغاز شده و شاگردان برانکو ایوانکوویچ از روز گذشته تمرینات بدنسازی را زیر نظر مارکو سپری می کنند. در بین سرخپوشان، سرنوشت گادوین منشا به بسته یا بازماندن پنچره موکول بود اما سرانجام پروفسور تصمیم گرفت به مهاجم سیه چرده اش اعتماد کند و در سال دوم قرارداد این بازیکن نیز از او بهره ببرد.

 

1311180

 

منشا لیگ شانزدهم را با درخشش در مسابقات آسیایی آغاز کرد اما نتوانست روند خوبش را ادامه دهد و تنها 4 گل در لیگ شانزدهم به ثمر رساند تا حتی دومین گلزن برتر سرخ ها نیز نباشد.

 

با این وجود، او اکنون جزو 5 گلزن برتر خارجی تاریخ باشگاه پرسپولیس است و با درخشش در لیگ هفدهم می تواند این عنوان را با اختلاف نسبت به آلن ویتل به دست بیاورد.

 

1311181

 

گادوین منشا اولین فصل حضورش در لیگ ایران را با درخششی غیرقابل باور سپری کرد و در پایان لیگ شانزدهم، قیمتی میلیاردی در بازار نقل و انتقالات به خود گرفت اما انتظارات را برآورده نکرد و حالا شاید لیگ هجدهم آخرین فرصت برای منشا جهت عوض کردن نگاه هواداران نسبت به خود باشد.

دیدگاه‌ها