کد خبر : 1531509 | 28 خرداد 1397 ساعت 10:40 | 32.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیمو ورنر؛ نمایش ضعیف علیه انتقال بزرگ!

در فصل جدید رقابت‌ها، لیورپول به دنبال خرید تیمو ورنر خواهد بود اما آیا با توجه به عملکرد تیمو ورنر و قرارداد جدید رایان بروستر با لیورپول، این انتقال، انتقالی هوشمندانه خواهد بود؟!

تیمو ورنر؛ نمایش ضعیف علیه انتقال بزرگ!

به گزارش ورزش سه، یورگن کلوپ، مربی آلمانی باشگاه لیورپول پس از پایان فصل و در جمع انجمن فوتبال نویسان انگلستان حاضر شد و به تمجید از محمد صلاح و تاثیر بزرگ او در موفقیت‌های لیورپول پرداخت. در نقش بزرگ محمد صلاح در لیورپول هیچ شکی نیست؛ پس بنابراین کلوپ گفت که برای فصل آینده نیز به محمد صلاح نیاز دارد اما دیگر بازیکنی که در برنامه‌های فصل آینده کلوپ جا داشت؛ رایان بروستر، مهاجم جوان انگلیسی این تیم بود که در تیم‌های پایه این باشگاه و تیم ملی انگلستان، چشم‌ها را به خود خیره کرده است. کلوپ در ادامه سخنانش گفته بود:


رایان بروستر، یک بازیکن 18 ساله است که در طول یک سال اخیر، او خود را به عنوان یکی از بهترین استعداد‌های فوتبال انگلستان مطرح کرده است. او برای شما جام جهانی جوانان را به ارمغان آورد و در نهایت، آقای گل آن مسابقات نیز شد. او خود، خانواده، دوستان، باشگاه و کشورش را بسیار خوشحال کرده است.


در ابتدا مطرح می‌شد که خود رایان بروستر، همچون دیگر بازیکنان جوان انگلیسی پیشنهاداتی از بوندسلیگا دارد و شاید با توجه به حضور جیدون سانچو، رایان کنت و آدمولا لوکمن، بدش نیاید که به بوندسلیگای آلمان برود اما گفته‌های کلوپ، نشان‌دهنده اعتماد زیادش به مهاجم جوان خود بود. همه این اتفاقات، ذهن همه را به سوی تیمو ورنر ‌برد. مهاجم جوان و خوش‌آتیه 22 ساله ژرمن‌ها که در تیم باشگاهی خود یعنی آربی‌لایپزیش، به همراه امیل فورسبرگ و نبی کیتا، عملکرد خوبی را ارائه کردند و حالا، نبی‌کیتا نیز به عضویت قرمز‌های آنفیلد درآمده است. ورنر در بهترین فصل لایپزیش در لیگ آلمان، 21 گل را به ثمر رساند تا نشان‌دهد که چه مهاجم فرصت طلب و آماده‌ای است و برای گلزنی می‌توان به این بازیکن دل‌سپرد.


پس از پایان فصل گذشته، اغلب رسانه‌های آلمانی از در ارتباط بودن تیمو ورنر با باشگاه لیورپول سخن بر زبان راندند و از احتمال بالای انتقال ورنر به لیورپول در رسانه‌ها نوشتند. اما چندی پیش، رایان بروستر قرارداد حرفه‌ای خود را با باشگاه لیورپول امضا کرد و تا سال 2023 در این باشگاه ماندنی شد. با این اتفاق، کلوپ به قول خود مبنی بر نگه‌داشتن بروستر در باشگاه عمل کرده است و شاید با وجود بروستر، باز هم به دنبال ورنر برود. این اتفاق درست در همان روزی رخ داد که بازی مکزیک و آلمان انجام گرفت و یواخیم لوو، تیمو ورنر را به عنوان مهاجم هدف راهی زمین کرد تا شاید بتواند خط دفاع مستحکم مکزیک را بشکند.


تیمو ورنر در جدال مقابل مکزیک شروع خوبی داشت و در دقیقه سه، اولین فرصت را ایجاد کرد اما ضربه او به بیرون رفت. چندی بعد و در اواسط نیمه اول، تیمو ورنر یک ضربه خودخواهانه را راهی دروازه گیلرمو اوچوآ کرد و این در حالی بود که یولیان دراکسلر در سمت چپ وی حضور داشت و هیچ مدافعی اقدام به ایجاد مزاحمت برای وی نکرده بود اما ضربه ورنر، درست به وسط دروازه رفت و در دستان دروازه بان مکزیکی‌ها جای گرفت. در نیمه دوم نیز موقعیت‌های بسیاری روی دروازه مکزیک خلق شد اما تیمو ورنر، موفق به استفاده صحیح از این فرصت‌ها نشد تا در نهایت این ژرمن‌ها باشند که بازنده بازی شوند و مکزیک، بزرگترین شگفتی جام را رقم بزند. حالا و با توجه به عملکرد نه چندان مناسب ورنر و اعتقاد آقای معمولی به بروستر، معلوم نیست که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد اما اگر ورنر همینگونه ادامه دهد؛ اوضاع برایش سخت خواهد شد و  معلوم نیست که آیا انتقال او به لیورپول قطعی می‌شود یا خیر اما او فرصت‌هایی همانند درخشش برابر سوئد و کره جنوبی را نیز در اختیار خواهد داشت و باید ببینیم آیا او می‌تواند در جام جهانی هم بدرخشد؟!


مترجم: محمد مهدی موسی‌پور
منبع: ایندیپندنت

دیدگاه‌ها