کد خبر : 1531520 | 28 خرداد 1397 ساعت 10:32 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی سوئد - کره جنوبی

دو تیم سوئد و کره جنوبی، دیدار اول خود را در جام جهانی 2018 روسیه برگزار خواهند کرد.

پیش بازی سوئد - کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، سوئد که به سختی و با پیروزی در پلی آف راهی جام جهانی شد، حالا انگیزه های فراوانی دارد تا در این رقابت ها، نتایج خوبی کسب کند و بدرخشد.

 

اخبار تیم‌ها

در حالی که زلاتان ابراهیموویچ برای اولین بار در 18 سال اخیر در یک رقابت به همراه سوئد غایب است، شاگردان اندرسون بیشتر به امیل فورسبرگ و مارکوس برگ، ستاره های سوئد تکیه خواهند کرد. همچنین در خط دفاع نیز لیندلوف، مدافع منچستریونایتد حضور دارد ولی نمایش های نه چندان خوب او در این فصل باعث شده اعتماد چندانی به او وجود نداشته باشد.

برای کره نیز سون هیونگ مین بازیکن کلیدی و اصلی تیم خواهد بود و انتظار می‌رود کره حساب ویژه ای روی مهاجم تاتنهام بازی کرده باشد.

 

پیش نمایش

سوئد با حذف کردن ایتالیا توانست راهی جام جهانی شود و مسیر بسیار دشواری را برای حضور در روسیه طی کرد. از این رو آنها انگیزه بسیار زیادی دارند تا در این رقابت ها موفق باشند و نتایج خوبی کسب کنند. این در حالیست که سوئد در 9 بازی اخیرش، کمتر از 3 گل به ثمر رسانده که آمار خوبی برای آنها محسوب نمی‌شود. کره جنوبی نیز در 5 بازی اخیرش، 4 کلین شیت انجام داده و امیدوار است که این روند را در جام جهانی نیز حفظ کرده و بتواند دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

 

1306231

 

 

پیش بینی

سوئد در زمان عادی بازی، در 9 بازی اخیرش در جام جهانی تنها 1 شکست متحمل شده است و این در حالیست که کره جنوبی در 9 بازی اخیرش در جام جهانی، تنها در 1 بازی به پیروزی رسیده است. از همین رو می‌توان نتیجه گرفت که تجربه سوئد در جام جهانی به آنها کمک زیادی خواهد کرد که در بازی امروز نتیجه بگیرند. حال باید دید که آیا کره می‌تواند بر خلاف انتظارات، نمایش خوبی داشته باشد و سوئد را دچار شگفتی کند یا روندی که پیش بینی می‌شود طی خواهد شد.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311220

 

 

دیدار دو تیم سوئد- کره جنوبی از ساعت 16:30 امروز به صورت زنده از سایت آنتن پخش خواهد شد.

دیدگاه‌ها