کد خبر : 1531528 | 28 خرداد 1397 ساعت 11:15 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی تونس - انگلیس

دو تیم تونس و انگلیس، امشب در ورزشگاه ولگوگراد به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی تونس - انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس با تیمی جوان راهی رقابت های جام جهانی شده و انگیزه زیادی برای کسب موفقیت دارد، هر چند که بسیاری همین موضوع یعنی تیم جوان را پاشنه آشیل سه شیرها می‌دانند.

 

اخبار تیم‌ها

طبق ادعای بسیاری از نشریات انگلیسی، گرت ساوتگیت، سرمربی جوان این تیم، اشلی یانگ، هری مگوایر و جردن هندرسون را به دنی رز، گری کیهیل و اریک دایر ترجیح داده و به احتمال فراوان از آنها در ترکیب تیمش استفاده خواهد کرد. با این حال مارکوس راشفورد دچار ضرب دیدگی شده و شاید نتواند تیمش را در بازی امروز همراهی کند و احتمالا جسی لینگارد و دله آلی در ترکیب تیمشان قرار بگیرند. فابین دلف و روبن لوفتوس چیک نیز دیگر بازیکنان خط میانی هستند که احتمالا مورد استفاده قرار نخواهند گرفت.

سیف الدین خانویی در دیدارهای آماده سازی تونس برای جام جهانی در ترکیب تیمش قرار داشت و انتظار می‌رود جای خزری را در ترکیب تیمش بگیرد. نعین سیلتی نیز احتمالا در گوشه چپ و جلوتر از نبیل معلول بازی خواهد کرد.

 

1307692

 

 

پیش نمایش

انگلیس در 9 بازی از 11 بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت شده و عملکرد دفاعی این تیم بسیار قابل تحسین است. همچنین سه شیرها در 6 بازی از 7 بازی اخیر خود موفق به کسب پیروزی شده اند. به علاوه شاگردان ساوتگیت در 3 بازی اخیر خود، با یک اختلاف گل حریف را شکست داده اند.

در آن سو، تونس نیز در 8 بازی رسمی اخیرش شکست ناپذیر بوده و حالا روبرو شدن آنها با سه شیرها می‌تواند از حساسیت و زیبایی خاصی برخوردار باشد.

 

پیش بینی

تونس در دیدارهای آماده سازی به مصاف اسپانیا رفت و با وجود نمایش بسیار خوبی که در این دیدار داشت، 1-0 شکست خورد ولی روحیه آنها پس از این بازی بسیار بالا رفت. نکات مثبت زیادی از دیدارهای دوستانه انگلیس پیش از جام جهانی برداشت شده و باید دید در نهایت این تیم در بزرگترین صحنه فوتبال با تیم جوانی که راهی رقابت ها کرده، چه خواهد کرد. در جام جهانی گذشته، انگلیس در مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفت و حالا گرت ساوتگیت قصد دارد با بلژیک برای صدرنشینی رقابت کند.

دیدگاه‌ها