کد خبر : 1531630 | 28 خرداد 1397 ساعت 15:43 | 48.2K بازدید | 0 دیدگاه

آنها فقط پنج گل خورده اند

تمجید هیه رو از قدرت خط دفاعی ایران

فرناندو هیرو، پیش از دیدار تیم‌ ‌ملی فوتبال ‌اسپانیا و ایران در یک نشست خبری حاضر شد و درباره وضعیت خود، تیمش و جولن لوپتگی صحبت کرد.

تمجید هیه رو از قدرت خط دفاعی ایران

به گزارش "ورزش سه"، هیه رو دو روز پیش از آغاز جام جهانی هدایت لاروخا را بر عهده گرفت و جانشین لوپتگی شد.

او در نشست خبری امروز خود گفت‌:« می‌خواهم  صادق و شفاف باشم. این تیم‌ ‌ملی توسط سرمربی دیگری ساخته شده است. من دوست لوپتگی هستم اما نباید به عقب نگاه کرد. اتفاقی که در گذشته افتاده دیگر تمام شده است. باید سر خود را بلند کنیم و به جلو نگاه کنیم. می دانم که تجربه‌ام در مربیگری یک فصل در اوویدو (دسته دومی) بود.

به این دوران افتخار می‌کنم اما کاملا آشکار است که به خاطر این دوره کوتاه مدت در این سمت قرار نگرفته‌ام. باید واقع بین بود. من مدیر ورزشی بودم  ولی برخی اتفاقات باعث شد اکنون به عنوان سرمربی در جام جهانی حضور داشته باشم.»

 

 

1311390

 

 

سرمربی ‌اسپانیایی در مورد بازیکنانش گفت‌:« ما از تیمی کاملا با تجربه برخوردار هستیم. این بازیکنان شخصیت دارند و در سطح بالایی قرار دارند، پانزدهم جولای جام جهانی به اتمام می‌رسد و سپس باید چهار سال برای شروع دوباره این بازی‌ها صبر کرد. شاگردانم از این موضوع آگاه هستند  به همین خاطر تمام تلاش خود را در این جام جهانی خواهند کرد. برنامه ما پیروزی و رسیدن به بهترین جایگاه ممکن است.»

 

بازیکن سابق رئال مادرید در مورد سیستم تیمش گفت‌:« اگر من روش قبلی ‌اسپانیا را تغییر می دادم اشتباه می‌کردم. گل دوم دیگو کاستا نتیجه‌ یک کار گروهی بود که در طی این دو سال انجام شده بود. نمی‌توانم بگویم این نتیجه‌ عملکرد من است. من در این جا حضور دارم تا به بازیکنانم انرژی مثبت بدهم. هدفمان پیروزی در هر بازی است.»

 

 

1310299

 

 

هیرو در ادامه‌ به دیدار برابر پرتغال اشاره کرد و گفت‌:« تنها نکته‌ای که از بازی برابر پرتغال راضی نیستم دریافت سه گل بود. هنوز خیلی زود است بگوییم تیم‌های بهتری از ‌اسپانیا نیز در این جام حضور دارند. اتفاقی که برای تیم‌ ‌ملی فوتبال آلمان رخ داد ممکن است برای هر تیمی بیافتد. در این جا ۳۲ تیم سطح بالا حضور دارند.

همیشه بازی نخست سخت و پیچیده است و استرس بر بازی حکمفرما است. ما مقابل قهرمان اروپا یک امتیاز به دست آوردیم و در حال‌ حاضر تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران را پیش رو داریم که در ۱۹ بازی آخر خود تنها پنج گل دریافت و ۳۷ بار دروازه‌ حریفانشان را باز کرده است. این تیم۱۷ گل از طریق ضربات آزاد زده است.»

 

سرمربی ‌اسپانیایی در پایان در مورد لوپتگی گفت‌:« نمی‌خواهم از هر بازیکن نظرش را راجع‌ به اخراج لوپتگی جویا شوم. اگر مخالف یا موافق باشند در تصمیم نهایی فرقی نخواهد کرد چون پیش از این همه چیز مشخص شده است. رییس فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت او را بر کنار کند و باید به آن احترام گذاشت.»

دیدگاه‌ها