کد خبر : 1531651 | 28 خرداد 1397 ساعت 16:29 | 24.1K بازدید | 0 دیدگاه

بلاژویچ: او نشان داد رییس کیست

حمایت سرمربی سابق تیم ملی از دالیچ!

سرمربی اسبق تیم ملی ایران از تصمیم سرمربی تیم ملی کرواسی بابت اخراج بازیکن این تیم حمایت کرد.

حمایت سرمربی سابق تیم ملی از دالیچ!

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی کرواسی برابر نیجریه زلاتکو دالیچ قصد داشت در دقیقه 85 بازی ایگور کالینیچ را وارد زمین کند که او از حضور در زمین امتناع کرد، بعد از این اتفاق دالیچ تصمیم گرفت این بازیکن را از اردوی تیم کنار بگذارد در حالی که طبق قوانین جام جهانی بازیکنی را نمی تواند جانشین او کند.


این تصمیم شبیه به تصمیمی است که میروسلاو بلاژویچ سرمربی وقت کرواسی در جام جهانی در مورد سویتانویچ گرفت و او را از اردوی تیمش اخراج کرد.


بلاژویچ بعد از تصمیم دالیچ مبنی بر اخراج کالینیچ گفت: دالیچ نشان داده چه کسی رییس است و همان کاری را انجام داده است که من در جام جهانی 98 انجام دادم.  اگرچه دالیچ هیچ بازیکنی را نمی تواند جانشین  ایگور کالینیچ کند و ممکن است تیم ملی کرواسی با مشکل روبرو شود ولی باید از تصمیم او دفاع کرد . این همان شرایطی است که در جام جهانی 98 داشتیم ولی تیم کرواسی قوی تر از آن است که لطمه بخورد.


او در پایان گفت: دالیچ انتخاب دیگری نداشت و اگر شدت عمل به خرج نمی داد با شرایط بدتری در تیم روبرو می شد. کالینیچ از بازیکنان خوب تیم است ولی کار اشتباه انجام داده است و شاید فکر نمی کرده دالیچ چنین برخوردی با او کند. برای تحقق بخشیدن به آن چیزی که مردم انتظار دارند کاری که دالیچ انجام داد ضروری بود.

دیدگاه‌ها