کد خبر : 1531805 | 29 خرداد 1397 ساعت 10:13 | 25.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کلمبیا - ژاپن

دیدارهای اول آخرین گروه جام جهانی، امروز برگزار خواهند شد و در مهم ترین دیدار، کلمبیا و ژاپن به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی کلمبیا - ژاپن

به گزارش "ورزش سه"، کلمبیا که مدعی اصلی صدرنشینی این گروه است، با تمام قوا در این رقابت ها ظاهر شده و امیدوار است عملکردی مشابه جام جهانی گذشته داشته باشد و موفقیت های دور قبل را تکرار کند.

 

اخبار تیم‌ها

ژاپن در خط میانی اش، گزینه های متعددی دارد که مصدومیت همگی برطرف شده ولی در نهایت احتمالا هاسبه و یاماگوچی در مرکز خط میانی این تیم قرار خواهند گرفت. در آن سو، کلمبیا که فرانک فابرا را به علت مصدومیت از دست داده، احتمالا یوهان موخیکا را در سمت چپ دفاعی اش به کار خواهد گرفت. همچنین خوزه پکرمن در پست وینگر باید از بین کارلوس باکا، لوئیس موریه و متئوس اوریبه انتخاب کند که انتظار می‌رود اوریبه شانس بیشتری نسبت به دیگران داشته باشد. ویلمار باریوس، کارلوس سانچس و ابل اگیلار نیز برای حضور در خط میانی کلمبیا در رقابت هستند.

 

1311600

 

 

پیش نمایش

کلمبیا در 5 بازی اخیرش، کمتر از 2.5 گل به ثمر رسانده و در گلزنی خیلی خوب ظاهر نشده است. ژاپن نیز چنین آماری را در 3 بازی اخیرش داشته است. با این حال، ژاپن در دیدارهای آماده سازی رقابت ها، از 4 بازی خود، 3 بازی را با شکست پشت سر گذاشت و عملکرد خوبی نداشته است. تیم نیشینو همچنین تنها 1 کلین شیت در 13 بازی اخیرش داشته است و باید دید که چه عملکردی مقابل کلمبیا خواهد داشت.

کلمبیا در آن سو، هیچگاه بهترین تیم آمریکا جنوبی نبوده  ولی امیدوار است مثل جام جهانی گذشته که تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت، امسال نیز موفقیت های چشم گیری به دست آورد.

 

 

پیش بینی

کلمبیا در 4 بازی اخیر رسمی اش شکست نخورده ولی در دیدارهای آماده سازی رقابت ها، دو تساوی کسب کرده است. آنها در 5 بازی از 6 بازی اخیرشان در جام جهانی به پیروزی رسیده اند. ژاپن نیز با پیروزی 4-2 مقابل پاراگوئه، به 5 بازی پیاپی که نتوانست پیروز شود پایان داد. با این حال آنها شانس چندانی مقابل کلمبیا نخواهند داشت. در جام جهانی 2014، دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند که کلمبیا 4-1 پیروز شد. اگر چنین نتیجه ای تکرار شود، تعجب برانگیز نخواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311601

دیدگاه‌ها