کد خبر : 1531826 | 29 خرداد 1397 ساعت 10:53 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی روسیه - مصر

دو تیم روسیه و مصر، امروز در ورزشگاه سن پترزبورگ ، اولین دیدار مرحله دوم دیدارهای دور گروهی جام جهانی را آغاز خواهند کرد.

پیش بازی روسیه - مصر

به گزارش "ورزش سه"،  روسیه شروع درخشانی در جام جهانی داشت و تا به اینجا، بهترین نتیجه را با برد 5-0 مقابل عربستان سعودی رقم زده و حالا امشب به مصاف مصر خواهد رفت که در دیدار اول مقابل اروگوئه شکست خورد.

 

اخبار تیم‌ها

محمد صلاح مهم ترین خبر در مورد تیم ملی مصر است. او که در فینال چمپیونزلیگ مصدوم شد، در دیدار اول مقابل اروگوئه قادر به همراهی تیمش به علت مصدومیت نبود و حالا خود را برای دیدار دوم آماده می‌کند. گفته می‌شود که او آماده همراهی تیمش است و اگر نتواند در این دیدار نیز بازی کند، خبر شوکه کننده ای برای مصری ها خواهد بود. بازگشت او به ترکیب مصر، تغییرات گسترده ای در این تیم ایجاد خواهد کرد. در آن سو، زاگوئف در دیدار اول روسیه دچار مصدومیت شد و بعید است که بتواند به بازی امشب برسد و در ترکیب تیمش قرار بگیرد. گولووین که از بهترین های روسیه در بازی رفت بود، احتمالا به میانه میدان خواهد رفت و جای زاگوئف را پر خواهد کرد. دنیس چریشف که دو گل به ثمر رساند، به احتمال فراوان به ترکیب اصلی تیم منتقل خواهد شد.

 

1311616

 

 

پیش نمایش

دو تیم شروع متفاوتی در این جام داشته اند. روسیه میزبان توانسته عربستان سعودی را 5-0 در هم بکوبد و با روحیه ای بسیار بالا پا به این دیدار خواهد گذاشت. در آن سو، مصر که با اتکا به درخشش صلاح پس از 28 سال راهی جام جهانی شد، در دیدار اول صلاح را در اختیار نداشت ولی امروز در صورتی که او بتواند بازی کند، انتظار می‌رود نمایش متفاوتی از مصر شاهد باشیم.

 

پیش بینی

با توجه به آمادگی بالای هر دو تیم، انتظار می‌رود که نتیجه بسیار نزدیکی بین دو تیم رقم بخورد ولی مصر اگر می‌خواهد شانس خوبی برای صعود به دور بعد داشته باشد، باید در این دیدار به پیروزی برسد، هر چند که پیش بینی ها حاکی از تساوی دو تیم هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311629

دیدگاه‌ها