کد خبر : 1531836 | 29 خرداد 1397 ساعت 12:25 | 37K بازدید | 0 دیدگاه

هافبک کهنه کار ذوب آهن کفش هایش را آویخت؛

رجب زاده خداحافظی کرد، شماره 30 بایگانی شد

مهدی رجب زاده پس از حرف و حدیث هایی که در مورد ادامه فوتبال او وجود داشت، در نهایت تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت.

رجب زاده خداحافظی کرد، شماره 30 بایگانی شد 

به گزارش "ورزش سه"، پس از پایان لیگ برتر صحبت های زیادی در مورد خداحافظی مهدی رجب زاده یا ادامه فوتبال او وجود داشت؛ هر چند سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب آهن عنوان کرده بود که این بازیکن باتجربه همچنان به کار خود به عنوان بازیکن ادامه می دهد و در کنار آن مربیگری را نیز به عنوان دستیار نمازی آغاز می کند و خود رجب زاده نیز چندان بی میل به این موضوع نبود، در نهایت پس از جلساتی که رجب زاده با امید نمازی داشت، تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت تا از فصل هجدهم با سمت مربی روی نیمکت ذوبی ها حضور داشته باشد؛ چیزی که خود رجب زاده آن را عاقبت به خیری در فوتبال می نامد.


باشگاه ذوب آهن در پیامی خداحافظی رجب زاده را غمناک توصیف کرده و با اشاره به اینکه شماره 30 تیم فوتبال باشگاه برای همیشه بایگانی خواهد شد، نوشته : در میان شکوه همه روزهای درخشان اخیر شاید هیچ چیز به اندازه خداحافظی با دو دهه پرافتخار حضورت در عرصه فوتبال ملی و باشگاهی کشور غمناک نیست.

 

1311648


مهدی رجب زاده عزیز بی تردید همگان تو را به عنوان یک الگوی اخلاقی و فنی بزرگ در فوتبال کشور خواهند شناخت و هر چند سختی خداحافظی با فوتبال خاص و متفاوت تو ساده نیست ولیکن امیدواری به پیوستنت به مربیان کشور برای همه ما التیام بخش است. 


نام تو تا ابد بر تارک فوتبال این مرز و بوم خواهد درخشید و رکوردهایت از جمله ۲۰ سال بازی در سطح اول فوتبال ایران و آسیا و نیز بیشترین گل زده با پیراهن یک تیم باشگاهی به سند افتخار برای همه ما بدل خواهد شد.


شماره ۳۰ جاودان در موزه افتخارات باشگاه ذوب آهن با نیم قرن افتخار، قرار خواهد گرفت و همگان این پیراهن باشکوه را خواهند ستود.

دیدگاه‌ها