کد خبر : 1531875 | 29 خرداد 1397 ساعت 14:59 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

نصیرزاده ما را مدت ها بازی داد

نصرتی: منتظری باید جانشین چشمی شود

شکایت مدافع سابق تیم فوتبال گسترش فولاد باعث شد تا ای اف سی این تیم را از حضور در نقل و انتقالات محروم کند.

نصرتی: منتظری باید جانشین چشمی شود

به گزارش " ورزش سه" ظهر امروز کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم گسترش فولاد را به خاطر شکایت محمد نصرتی مدافع سابق این تیم از حضور در نقل و انتقالات محروم کرد. نصرتی در این رابطه گفت:« وکیلم پیگیر این مساله است. البته من می دانستم که اینطوری می شود ما مدت ها بود که شکایت کرده بودیم و انتظار چنین احکام و جرایمی هم داشتیم.»


مدافع سابق گسترش فولاد همچنین گفت:« ما هر چه تلاش کردیم به جایی نرسیدیم. متاسفانه آقای نصیرزاده خیلی ما را الکی بازی دادند.» او افزود:« ما هر چه مذاکره کردیم نتیجه نداد. الان هم تنها من نیستم و خیلی از بازیکنان هستند که شکایت کرده اند یا می کنند. برخی از بازیکنان حجب و حیای بیشتری داشتند اما آن ها هم الان دیگر چاره ای جز شکایت ندارند. بازیکنانی مثل رضا خالقی فر، محمد اوسانی، محمد اکرامی و خیلی های دیگر طلب دارند و کسی به آن ها جواب نمی دهد. اما در نهایت خود باشگاه متضرر می شود چرا که ای اف سی گسترش فولاد را محروم و جریمه می کند.»


او با اشاره به حرف های مدیرعامل گسترش فولاد گفت:« آقای نصیرزاده از همان اول که با او حرف زدیم دایم حرف از شکایت می زد. من حتی دوبار به تبریز رفتم و ایشان حتی نیامد صحبت کند و ما را هم در بلک لیست گذاشت. متاسفانه حرف هایی هم می زنند که آدم خنده اش می گیرد. الان چند بازیکن گسترش فولاد قراردادشان را یکطرفه فسخ کرده اند آن وقت آقای نصیرزاده می گوید ما به آن ها پول غذا داده ایم! این حرف ها واقعا باعث تعجب است.»


نصرتی ادامه داد:« مشخص نیست هدف ایشان چیست. ما براساس مدارکی که داشتیم شکایت کردیم و کمیته تعیین وضعیت، استیناف، کمیته انضباطی و ای اف سی به نفع ما رای داده اند اما ایشان دارند لج و لج بازی می کنند. به نظرم آقای زنوزی باید به این مساله ورود کند. من شنیدم ایشان هر هفته پول به باشگاه تزریق می کند اما نحوه مدیریت به شکلی است که الان کار را به اینجا رسانده است. الان چند نفر از بازیکنان که چک داشتند از مسیر فدراسیون اقدام نکرده اند.»


مدافع سابق تیم ملی در ادامه درباره آینده فوتبالی اش گفت:« فعلا که هیچ خبر خاصی نیست و دارم جام جهانی را می بینم و لذت می برم.» او بااشاره به برد تیم ملی برابر مراکش گفت:« تیم ملی خوب بود و به نظر من خدا جواب زحمات بچه ها را داد. در بیست دقیقه اول از نظر کیفیت فنی آن ها بهتر از ما بودند اما هرچه گذشت ما در ضدحملات بهتر شدیم و خدا هم به ما لطف کرد و بردیم.»
او همچنین درباره بازی با اسپانیا گفت:« بازی خیلی سختی است. من امروز وقتی مصاحبه هیه رو و ایسکو را خواندم متوجه شدم آن ها خیلی انگیزه بالایی دارند چرا که این بازی برایشان حکم فینال را دارد. اسپانیا خیلی بازی با ایران را جدی گرفته و ما قطعا باید حساب شده تر بازی کنیم. امیدوار نیستم که بازی را ببریم اما همینکه آبرومندانه بازی کنیم برای تیم ایران خوب است.»


نصرتی درباره غیبت چشمی هم گفت:« به نظر من بهترین گزینه برای بازی در پست دفاع میانی در این بازی پژمان منتظری است.»

دیدگاه‌ها