کد خبر : 1531919 | 29 خرداد 1397 ساعت 17:33 | 7K بازدید | 0 دیدگاه

هر بازی مثل فینال است

نویر: از باخت به مکزیک شوکه شدیم

دروازه‌بان و کاپیتان اول تیم ملی آلمان معتقد است بازیکنان تیمشان باید ذهنیت لازم برای ادامه کار در جام جهانی را به دست آوردند و به دنبال موفقیت در مسابقه باشند.

نویر: از باخت به مکزیک شوکه شدیم

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی آلمان در اولین بازی جهانی خود روز یک شنبه به مصاف تیم ملی مکزیک رفت و در نهایت با نتیجه 1-0 مسابقه را به حریف سرسخت خود واگذار کرد. مانوئل نویر بعد از این بازی و در حاشیه تمرینات تیم ملی آلمان به خبرنگاران گفت: به این نتیجه رسیدیم که از الان به بعد تمام مسابقات برای ما حکم فینال را دارند و باید به دنبال پیروزی باشیم. ما بازیکنان بزرگی داریم که می‌توانند سرنوشت بازی با سوئد را تغییر دهند و نتیجه را به نفع ما رقم بزنند. ما در جلسه با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که هر کاری می‌توانیم انجام دهیم و این را در مقابل سوئد نشان خواهیم داد. 


نویر در ادامه افزود: ما حرف منتقدان را قبول داریم و از نحوه نمایشمان مقابل مکزیک ناامید شده و شوکه هستیم. ما در بعد از پایان بازی در اتوبوس و حتی در وعده‌های غذاییمان در رابطه با باخت مقابل مکزیک بحث کردیم. تیم ما باید ذهنیتی که در برزیل داشت و به قهرمانی رسید، الان هم به دست آورد تا موفق شود. باخت مقابل مکزیک یک بیدار باش برای ما بود و باعث شد ارتباط بین بازیکنان قوی‌تر شود به دنبال تقویت ذهنیت خود باشند.


وی در ادامه تصریح کرد: من در رابطه با شکست مقابل مکزیک چیزی نمی‌توانم بگویم اما ما دوباره می‌جنگیم و این اتفاق دیگر رخ نمی‌دهد.  


نویر هم‌چنین در خصوص جوان شدن تیم ملی آلمان نسبت به جام جهانی 2014 بیان کرد: این بازیکنان در جام کنفدراسیون‌ها هم عضوی از تیم ما بودند و قهرمانی را کسب کردند و به همین دلیل برای ما بسیار هستند. ما در طول اردوی‌های مختلف با آن‌ها صحبت می‌کنیم و تجربه خود را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهیم. 


کاروان آلمان یک روز زودتر مسکو را به مقصد سوچی ترک خواهد کرد چرا که دمای هوا در سوچی به نسبت مسکو 6 درجه گرمتر است و تا 30 درجه سانتیگراد نیز خواهد رسید. نویر در این خصوص خاطرنشان کرد: من نیز کمی تغییر وضعیت و اب و هوا را دوست داشتم و شاید این نشانه ای باشد برای اینکه اتفاق متفاوتی رخ دهد. در هر صورت خیلی از ما بازیکنان دوست داشتیم همین فردا با سوئد بازی کنیم.

دیدگاه‌ها