کد خبر : 1531924 | 29 خرداد 1397 ساعت 16:45 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاندلاس:

روح ایرانی برای اسپانیا دردسرساز خواهد شد

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران به بررسی وضعیت تیم ملی کشورمان پیش از جدال با اسپانیا پرداخت.

روح ایرانی برای اسپانیا دردسرساز خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، خسوس کاندلاس بین سال های 2012 تا 2015 سرمربی تیم ملی فوتسال بود و شناخت بسیار خوبی هم از فوتبال و هم دیگر ورزش های ایران دارد. او در سه سال حضورش در ایران با فرهنگ و آداب و خصوصیات ایرانی ها نیز انس گرفته بود و می تواند منبع خوبی برای بررسی شرایط تیم ملی فوتبال ایران نیز باشد.

 

 

1311741

 

 

کاندلاس در مصاحبه با مارکا، ضمن تمجید از مردم ایران و فرهنگ بالای آنها گفت:« روح ایرانی ها بارها در ورزش و به خصوص در تیم ملی فوتبال به کارشان آمده است. ورزشی که کانون توجهات در این کشور است. در ایران رسانه های ورزشی بسیار بیشتری نسبت به اسپانیا وجود دارد و تاثیرگذاری خاصی نیز روی فوتبال دارند.

ایرانی ها به لحاظ انفرادی بسیار جنگجو، سختکوش و رقابت طلب هستند و این در ورزش های تیمی نمود کمتری داشت تا اینکه ولاسکو در والیبال و کی روش در فوتبال، این روحیه فردی را در قالب تیمی گرد هم آوردند و ذهنیت ورزشکاران رشته های تیمی را تغییر دادند.

کی روش از تیم ملی ایران تیم بسیار متحد در دفاع و حمله ساخته است. ایرانی ها به شدت از فاجعه و شکست های سنگین هراس دارند و خودشان را در قبال ملت شان مسئول می دانند. اگر برابر این تیم موفق به افزایش فاصله نشوید، ممکن است سخت شما را به دردسر بیندازد. جام جهانی قبلی، آرژانتین به خوبی این را حس کرد و تنها به لطف گل دقیقه آخر مسی بود که توانست پیروز شود. این روحیه تیمی می تواند برای اسپانیا هم دردسرساز شود.»

 

دیدگاه‌ها