کد خبر : 1532118 | 30 خرداد 1397 ساعت 10:13 | 18.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی مراکش - پرتغال

دو تیم مراکش و پرتغال، امروز در ورزشگاه لوژینکی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی مراکش - پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست مراکش در دیدار اول مقابل ایران با گل به خودی در دقایق پایانی، شیرهای اطلس در دیدار مقابل قهرمان اروپا به چیزی به جز پیروزی فکر نمی‌کنند. از سوی دیگر، اسپانیا نیز با پرتغال به تساوی 3-3 دست پیدا کرده و بنابراین، می‌توان انتظار بازی هیجان انگیزی را از دو طرف داشت. کسب پیروزی هدف اصلی شاگردان هرو رنار است ولی شیرهای اطلس مطمئنا کار سختی مقابل رونالدو و خط حمله اش پیش رو دارد.

 

اخبار تیم‌ها

مراکش برای این بازی، نورالدین امربت را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. او در دیدار مقابل ایران دچار مشکل شد و قادر نخواهد بود تیم ملی مراکش را در این دیدار همراهی کند. غیبت او ضربه سختی به مراکش خواهد بود زیرا شیرهای اطلس به کمک امربت فشار زیادی به دروازه ایران وارد کردند. حضور نبیل دیرار نیز در این بازی هنوز مشخص نیست. برای پرتغال اما مصدوم و محرومی وجود ندارد و انتظار نمی‌رود تغییری در ترکیب این تیم برای بازی امشب نسبت به بازی با اسپانیا به وجود بیاید.

 

1311868

 

پیش نمایش

 

پرتغال که قهرمان یورو 2016 است، در دیدار اول نمایش بسیار خوبی داشت و مقابل یکی از مدعیان رقابت ها یعنی اسپانیا، به تساوی 3-3 دست یافت. کریستیانو رونالدو در اوج آمادگی قرار دارد و نشان داده که می‌تواند هر تیمی را دچار دردسر کند. مراکش نیز در دیدار اول خود مقابل ایران با گل دقیقه 90 شکست خورد و شرایط روحی خوبی بر آنها حاکم نیست. با این حال مراکش برای بازی امشب بمب انگیزه خواهد بود و باید دید که چه چیز در انتظار این بازی است.

 

پیش بینی

 

پرتغال در بازی اول خود مساوی کرد و قطعا به دنبال کسب پیروزی است. مراکش نیز شرایط مشابهی را تجربه می‌کند، با این تفاوت که آنها مقابل ایران مغلوب شدند.  از همین رو انتظار یک بازی هجومی از هر دو تیم می‌رود و باید دید در نهایت کدام یک می‌توانند نتیجه مطلوب را کسب کنند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1311981

 

لینک پخش دیدار مراکش و پرتغال

دیدگاه‌ها