کد خبر : 1532122 | 30 خرداد 1397 ساعت 10:58 | 31K بازدید | 0 دیدگاه

خیابانی گزارشگر جدال ایران – اسپانیا

یکی از بزرگ ترین بازی های ملی ایران امشب در کازان آرنا برگزار می شود، جایی که ستاره های تیم ملی باید مقابل یکی از سه مدعی اصلی قهرمانی جهان به میدان بروند.

خیابانی گزارشگر جدال ایران – اسپانیا

به گزارش "ورزش سه"، همیشه رویارویی با تیم های بزرگ فوتبال جهان از جمله اسپانیا یکی از رویاهای بزرگ فوتبالدوستان ایران بود، جدالی که تلاش های زیادی هم برای برگزاری آن شد اما هیچ وقت به مرز اجرا نرسید تا همچون بازی با آرژانتین که در دوره قبل جام جهانی طلسمش شکسته شد این بار هم تورنمنتی مثل جام جهانی طلسم رویارویی با ابرقدرتی همچون اسپانیا در فوتبال جهان را بشکند.


امشب از ساعت 22:30 ایران در حالی بعد از شروع رویایی در جام به عنوان صدرنشین گروه مرگ مقابل لاروخا و ستاره های سرشناس و گران قیمتش به میدان می رود که گزارش این بازی سرنوشت ساز به جواد خیابانی گزارشگر قدیمی سیما و فوتبال ایران سپرده شده است. خیابانی که بعد از بازی حماسی ایران و استرالیا به چهره ای شناخته شده تبدیل شد در تمام سال های گذشته یکی از گزارشگران پرحاشیه فوتبال ایران بوده و این بار هم به نظر می رسد گزارش جدال بزرگ ایران با اسپانیا دوباره نام او را به یکی از ترندهای اصلی در حاشیه بازی تبدیل کند.


خیابانی که در این سال ها همواره با به کاربردن اصطلاحاتی غیرمنتظره به سوژه اصلی منتقدان تبدیل شده قطع به یقین امشب در هیجان خاصی که رویارویی با اسپانیا در گروه مرگ برای فوتبالدوستان ایران دارد بار دیگر از اصطلاحاتی هیجان خاص خودش بهره خواهد برد که همین پیش بینی می تواند او را در متن اصلی حواشی این بازی بزرگ قرار دهد.

دیدگاه‌ها