کد خبر : 1532174 | 30 خرداد 1397 ساعت 12:55 | 84.8K بازدید | 0 دیدگاه

اسپانیا با دعوت نشده هایش هم قهرمان جهان می‌شود؛

مورینیو: ایران برای اسپانیا دردسرساز می‌شود

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد معتقد است که تیم ملی اسپانیا در مجموع می تواند برنده بازی برابر ایران باشد ولی تاکتیک های کی روش می تواند برای هیرو مشکل آفرین باشد.

مورینیو: ایران برای اسپانیا دردسرساز می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از شب گذشته رقابت های هفته دوم رقابت های جام جهانی آغاز شد و امروز دو تیم اسپانیا و ایران در دومین دیدار خود به مصاف هم می روند.


شاگردان کی روش در اولین دیدار خود مقابل مراکش با یک گل به برتری رسیدند و در سوی دیگر دو تیم مدعی گروه با تساوی 3 بر 3 به کار خود خاتمه دادند تا ایران در صدر یکی از مشکل ترین گروه های جام جهانی روسیه قرار بگیرد.


امروز تیم پرتغال پیش از دیدار ایران برابر اسپانیا به مصاف مراکش می رود تا کی روش و هیرو با آگاهی از این نتیجه استراتژی خود را برای بازی برابر هم انتخاب کنند. البته شب گذشته که این دو چهره در کنفرانس خبری شرکت کردند، به هیچ وجه وارد چالش با یکدیگر نشدند و هر دو بازی را دشوار پیش بینی کردند؛ هیرو معتقد است که بازی کردن مقابل ایران و گل زدن به این تیم سخت است و این همان چیزی است که مورینیو مربی سرشناس دنیا نیز به آن اعتقاد  دارد.


ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد که به عنوان کارشناس سایت خبری RT روسیه همکاری می کند و به تجزیه و تحلیل بازی های می پردازد ، در مورد دیدار امشب تیم ملی اسپانیا برابر ایران نیز صحبت کرده است.


مورینیو با اشاره به حضور کارلوس کی روش در مورد این دیدار می گوید: « ایران تیمی با یک مربی باتجربه است که تجربیات زیادی از حضور در جام جهانی دارد؛ اما اسپانیا هم اسپانیا است. آنها می توانند حتی با بازیکنانی که به جام جهانی نیاورده اند هم کارهای بزرگی انجام دهند که این نشان دهنده پتانسیل بالای این تیم است.»


سرمربی پرتغالی پرافتخار فوتبال دنیا در ادامه با بیان این موضوع که شکست ایران ساده نخواهد بود، توضیح می دهد: « بنابر این اعتقاد دارم که اسپانیا برنده این بازی خواهد بود، اما از لحاظ تاکتیکی ایران طوری بازی خواهد کرد که برای اسپانیا مشکل ایجاد می کند.»

 

اسپانیا و ایران امشب از ساعت 22:30 دقیقه در ورزشگاه کازن آرنا به مصاف هم می روند؛ دیداری که می تواند یکی از به یادماندنی ترین دیدارهای ملی فوتبال ایران لقب بگیرد.

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها