کد خبر : 1532236 | 30 خرداد 1397 ساعت 16:55 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

وطنخواه:امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) فوق‌العاده است

مدیرعامل باشگاه پدیده خراسان گفت: با برگزاری بازیهای پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) همه علاقه مندان به فوتبال منتفع می شوند.

وطنخواه:امکانات ورزشگاه امام رضا(ع) فوق‌العاده است

به گزارش "ورزش سه"، جواد وطنخواه در دیدار با مدیرعامل تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی و هماهنگی برای برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) اظهار کرد: استفاده نکردن از ورزشگاه امام رضا (ع) نوعی هدر رفتن سرمایه است. استفاده از چنین ورزشگاهی به فوتبال ما و زیبایی آن کمک می‌کند.

 

وی افزود: باید از حمایت آستان قدس رضوی و موافقت برای برگزاری بازیهای پدیده در این ورزشگاه تشکر کنم. دکتر هاشمی جواهری به عنوان متولی تربیت بدنی این مجموعه به خوبی با دغدغه های اهالی ورزش و فوتبال آشنا است و این کمک بزرگی به ما می کند.

وطنخواه اظهار کرد: امیدوارم همه مسئولین استان برای حمایت پدیده قدم بردارند.پدیده متعلق به مردم مشهد و خراسان است و وقتی این تیم در نتیجه گیری موفق می شود و مردم خوشحال می شوند خستگی بسیاری از مشکلات از دوشمان برداشته می شود.

 

مدیرعامل باشگاه پدیده اظهار کرد: امکاناتی که ورزشگاه امام رضا(ع) دارد فوق العاده است و یقین دارم با برگزاری بازیهای پدیده در ورزشگاه امام رضا(ع) همه علاقه مندان به فوتبال منتفع می شوند.

 

1276711

 

وی افزود: آستان قدس رضوی همواره نگاه ویژه‌ای را به مقوله ورزش داشته است و پس از افتتاح این ورزشگاه به دست تولیت آستان قدس رضوی هم تلاش‌های خوبی هم از سوی هیات فوتبال و هم از سوی آستان قدس رضوی و هم فرمانداری برای برگزاری بازی‌های نمایندگان استان در این ورزشگاه انجام شد و امیدوارم در فصل جدید لیگ‌برتر نیز برگزاری بازی‌های پدیده در این ورزشگاه به خوبی انجام گیرد. قطعا باید برای برگزاری مسابقات فوتبال هم هماهنگی‌های لازم در این باره صورت بپذیرد.

 

وطنخواه در ادامه با اشاره به حضور گل محمدی به عنوان سرمربی این تیم گفت: گل محمدی از روز اول نشان داده است که برای موفقیت تیم تلاش می کند و با مدد از امام رضا(ع) قرار داد خود را با پدیده امضا کرد و مطمئن هستم با شروع مسابقات لیگ برتر هم به لطف خداوند و کمک امام رضا(ع) و با کوشش ایشان و تلاش بازیکنان به موفقیت دست پیدا خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها