کد خبر : 1532267 | 30 خرداد 1397 ساعت 19:14 | 31.3K بازدید | 0 دیدگاه

مراکش؛ لایق این رکورد منفی نبودی!

تیم ملی مراکش در حالی اولین حذف شده از جام جهانی 2018 لقب گرفت که در دو بازی، نمایش های بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

مراکش؛ لایق این رکورد منفی نبودی!

 

به گزارش "ورزش سه"، نماینده سرخپوش آفریقایی علی رغم ارائه نمایشی بسیار خوب، از جام جهانی روسیه کنار رفت. آن ها در سن پترزبورگ با یک گل به ایران باختند و امروز در مسکو، همین نتیجه برایشان تکرار شد. در دیدار نخست، گل به خودی بوهادوز در آخرین دقیقه سه امتیاز را از چنگ مراکشی ها خارج کرد و در دیدار مقابل پرتغال نیز ضربه سر مهار نشدنی کریستیانو رونالدو، حکم به حذف شیرهای اطلس داد.

 

قهرمان آفریقا، در مقابل ایران عملکرد فوق العاده ای داشت. آن ها نیمی از نیمه اول را کاملا در دست داشتند و در نیه دیگر نیز موقعیت هایی را ایجاد کردند که البته با هوشیاری ارکان دفاعی ایران هیچ یک تبدیل به گل نشدند. شاید اگر یکی از فرصت های این تیم در دیدار مقابل ایران وارد دروازه بیرانوند می شد، سرنوشت مسابقه و شاید این گروه تغییر می کرد اما این چنین نشد و در پایان شب، مراکشی ها قعرنشین گروه شدند.

 

1312256

 

شاگردان رنار امروز نیز با تفکرات هجومی وارد زمین شدند. چیزی برای از دست دادن نداشتند اما با این وجود، گمان می رفت باتوجه به قدرت رقیب، پا پس بکشند ولی اینطور نشد. پس از گل کریستیانو رونالدو، بازی کاملا در اختیار مراکش بود و این موضوع در نیمه دوم نمود بیشتری پیدا کرد. یاران بن عطیه، به خوبی توپ را در زمین به چرخش در می آوردند، در نبردهای مستقیم پیروز می شدند و موقعیت هایی ایجاد می کردند و در مجموع، تیمی بسیار شایسته بودند.

 

آن ها 15 بار دروازه پاتریسیو را مورد هدف قرار دادند و دو برابر پرتغال، ضربه به دروازه داشتند! همچنین درصد مالکیت توپ و تعداد پاس های صحیح نماینده آفریقا نیز بیشتر بود.

 

مراکش از رقابت ها کنار رفت و اولین تیم حذف شده جام لقب گرفت اما بدون شک تیمی قابل احترام در اذهان فوتبالی ها خواهد بود. تیمی که در مقابل یاران کریستیانو رونالدو نیز به فلسفه اش پایبند ماند اما پاسخ این تعهد را با نتایج منفی گرفت.

دیدگاه‌ها