کد خبر : 1532409 | 31 خرداد 1397 ساعت 01:34 | 18.3K بازدید | 0 دیدگاه

توانایی شکست پرتغال را داریم؛

مظاهری: ویدئو چک با ما دشمنی دارد

دروازه‌بان تیم ملی ایران معتقد است با تمام توان وارد بازی با پرتغال می‌شوند و توانایی شکست این تیم را دارند.

مظاهری: ویدئو چک با ما دشمنی دارد

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری بعد از شکست ایران برابر اسپانیا راجع به عملکرد تیم ملی گفت: بگذارید کادر فنی و بازیکنان اسپانیا و خود مردم ما راجع به بازی ای که انجام دادیم، نظر بدهند؛ نمی‌دانم باید چه کاری می‌کردیم؛ گل زدیم و همه کاری انجام دادیم و به همین دلیل می توان گفت همه از تیم ملی ایران راضی هستند.

 

مظاهری ادامه داد: در ضمن من فکر می‌کنم موضوعی به نام ویدئو چک نیز با ما دشمنی دارد؛ هم جام جهانی قبلی و هم این جام جهانی؛ از این بدون و نبودن این موضوع ضربه خوردیم و از این بابت ناراحتیم. در جام جهانی قبلی اگر چیزی به نام ویدئو چک وجود داشت پنالتی ما توسط داور اعلام می شد در این جام جهانی نیز وجود ویدئو چک باعث شد تا گل مان از دست برود. 

 

او در خصوص بازی با پرتغال اظهار کرد: قبل از اینکه بازی‌ها شروع شود، یک مصاحبه کردم و گفتم می‌خواهیم مردم ایران را سورپرایز کنیم؛ هنوز هم روی حرفمان هستیم؛ دعا و باور کنید که ما می‌توانیم در بازی با پرتغال برنده شویم.

 

دروازه‌بان تیم ملی ایران اضافه کرد: بازی بزرگتر از اسپانیا که نیست، وقتی این بلا را سر آنها می‌آوریم، فکر می‌کنم باید پرتغال را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

 

او در خصوص عملکرد خوب علیرضا بیرانوند گفت: در مورد این مسئله نباید صحبت کنیم؛ همه بازیکنانمان، چه آنهایی که بازی کردند و چه آنهایی که روی نیمکت بودند، برای یکدیگر دعا می‌کنند؛ علی بیرانوند هم در این دو بازی، نمایش خوبی داشت و ما همه برای هم دعا می‌کنیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم؛ ما را دعا کنید.

دیدگاه‌ها