کد خبر : 1532692 | 01 تیر 1397 ساعت 10:32 | 66.2K بازدید | 0 دیدگاه

فاش شدن مکالمه واتس اپی سیمئونه و دستیارش

یک ساعت پس از شکست تاریخی آرژانتین مقابل کرواسی، مکالمات واتس اپی بین سیمئونه و دستیارش فاش شد که طی آنها، سرمربی آرژانتینی به مسائل جالبی پرداخته است.

فاش شدن مکالمه واتس اپی سیمئونه و دستیارش

به گزارش "ورزش سه"، آرژانتین شب گذشته به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 3-0 مقابل این تیم شکست خورد و حالا آلبی سلسته، حذف را بیش از همیشه به خود نزدیک می‌بیند. پس از بازی، صحبت های واتس اپی بین دیگو سیمئونه و دستیارش، جرمن بورگس منتشر شده که سر و صدای زیادی به پا کرده است. در زیر صحبت های سیمئونه راجع به موضوعات مختلف را می‌خوانیم:

 

بی نظمی

"اتفاقی که حالا رخ داده، اتفاقی است که در این چهار سال رخ داده بود. متاسفانه تیم دچار هرج و مرج شده، رهبری بالا سر آن نیست و برای همین است که تیم شکست می‌خورد.

 

1312794

 

 

ایسلند

تیم ما دچار اشتباه شده و مقصر آرژانتین است. فکر می‌کنم حالا به ایسلند بستگی دارد که آنها هم در هیچ کدام از دو بازی اولشان پیروز نشده باشند.

 

رختکن

مشخص است که در حال حاضر در رختکن آرژانتین جنگ است و یک نفر در حال دعوا کردن است.

 

کابایه رو

او قبلا هم مقابل اسپانیا، ایتالیا و آلمان سوتی داده بود ولی چنین سوتی در جام جهانی یعنی گل.

 

بازیکنان

همه ما می‌گوییم وقتی مربی بد کار می‌کند، تنها امید تیم بازیکنانش هستند. حالا با شرایطی که پیش آمده، همه خراب کرده اند، هم بازیکنان و هم مربی.

 

 

1312812

 

مسی یا رونالدو؟

مسی بازیکن خیلی خوبی است ولی عملکرد او با بازیکنان فوق العاده بارسا معنی می‌دهد. اگر قرار باشد از بین مسی و رونالدو یکی را برای تیم خودت انتخاب می‌کردی، آن شخص چه کسی بود؟

دیدگاه‌ها