کد خبر : 1532832 | 01 تیر 1397 ساعت 19:17 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارنظر جالب ستاره مراکش بعد از باخت به پرتغال

عزیز بوحدوز بعد از باخت مقابل پرتغال گفت ما نمایش بهترین نسبت به قهرمان اروپا داشتیم و برخی اشتباهات و بدشانسی‌‌ها و اشتباهات باعث شد که شکست بخوریم.

اظهارنظر جالب ستاره مراکش بعد از باخت به پرتغال

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی مراکش در دومین دیدار جام جهانی خود به مصاف تیم ملی پرتغال رفت و علی‌رغم داشتن موقعیت‌ها و ارائه نمایش بهتر، مغلوب قهرمان اروپا شد و از دور مسابقات کنار رفت.


حال عزیز بوحدوز در همین رابطه در جمع خبرنگاران گفت: شیرهای اطلس در مسابقه برابر پرتغال نمایش خیلی بهتری نسبت به حریف خود داشت اما طبیعی است که کارشناسان نقاط ضعف ما را به علت باختی که داشتیم بیشتر مورد تحلیل قرار دهند. هر چند که تصمیمات داوری و اشتباهات او علیه ما بود و این تیم ما را خیلی اذیت کرد.


این بازیکن در ادامه تصریح کرد: من از تمامی مردم تشکر می‌کنم که در بعد از اشتباهی که مقابل تیم ملی ایران انجام دادم با حمایت‌های خود، پشت من ایستادند و باعث دلگرمی من شدند. باخت در بازی اول جام جهانی تقصیر من بود اما مردم از من حمایت گرمی انجام دادند.


بوحدوز در آخر بیان کرد: من امیدوارم برای بازی آخر مقابل اسپانیا در سطح ایده‌آل قرار گیریم و با حمایت مردم بتوانیم جام را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.‌

دیدگاه‌ها