کد خبر : 1532851 | 01 تیر 1397 ساعت 20:21 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش سرمربی تیم ملی برزیل به اشک های نیمار

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل مدعی است اشک های نیمار به خاطر تحمل فشار فراوان بوده است.

واکنش سرمربی تیم ملی برزیل به اشک های نیمار

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل ساعتی پیش موفق شد با 2 گل دقایق پایانی کوتینیو و نیمار اولین پیروزی خود را در جام جهانی برابر کاستاریکا کسب کند و تیته معتقد است در جام جهانی حاشیه امنیت کمی برای هر تیمی وجود دارد.

 

تیته گفت: "با توجه به شرایط بازی هر بازیکنی از جمله نیمار یا کوتینیو نیز ممکن است تعویض شوند. تصمیم دارم در خصوص داوری گله و شکایتی نداشته باشم اما از نظر من صحنه ای که روی گابریل ژسوس مقابل دروازه رخ داده و اجازه ندادند وی ضربه نهایی را بزند پنالتی بود.

 

1308331

 

در جام جهانی حضور داریم و حاشیه امنیت بعد از اشتباه بسیار کم است. تیم های مدعی نیز تنها با اختلاف یک گل پیروز می شوند. برزیل با من رشد کرده و به تیم بهتری تبدیل شده است اما باید در مقابل سختی ها مقاومت داشته باشیم.

 

در مورد اشک های نیمار بعد از بازی هنوز با او صحبتی نداشتم و فقط با کوتینیو حرف زدم اما باید بگویم لذت، رضایت و افتخار نماینده برزیلی ها بودن بسیار بالاست و فشارها باعث این عکس العمل از سوی نیمار شد. هر کسی شخصیتی دارد و به عنوان مثال من خودم انسانی احساسی هستم و به روحیه همه بازیکنانم احترام می گذارم.

 

کوتینیو ستاره ای تکنیکی با قدرت حمل توپ بالاست. کاسمیرو علیرغم چند خطا که در بازی امروز داشت تعادل را در زمین ایجاد می کند و پائولینیو بازیکنی هدف و هجومی در خط میانی برزیل که این ترکیب ایجاد تعادل می کند.

 

در مورد VAR نیز باید بگویم بازیکنان و کادر فنی برزیل علاقمندند در صورت رعایت عدالت پیروز شوند اما من هنوز فکر می کنم صحنه گابریل پنالتی بود."

دیدگاه‌ها