کد خبر : 1532858 | 01 تیر 1397 ساعت 20:45 | 90.6K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد یوواخیم لوو به هواداران آلمان

یوواخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان خبر از غیبت مت هوملس در دیدار فردای تیمش برابر سوئد داد.

خبر بد یوواخیم لوو به هواداران آلمان

به گزارش "ورزش سه"، ژرمن ها در اولین دیدار خود در جام جهانی با یک گل مغلوب مکزیک شدند و برای افزایش شانس های صعود خود باید سوئد را مغلوب کنند اما نکته ناراحت کننده برای آنها، غیبت مت هوملس مدافع باتجربه این تیم به خاطر مشکل از ناحیه گردن در این دیدار سرنوشت ساز است.

 

1313014

 

یوواخیم لوو گفت: "هوملس قادر نخواهد بود فردا بازی کند زیرا مهره های گردن او دیروز آسیب دیده و هنوز بهبود نیافته است. هوملس در تمرینات غایب بوده اما هنوز هم زمان برای تصمیم گیری وجود دارد زمانی که چیزهایی مانند این اتفاق می افتد، یک شبه بهبود نمی یابد.

 

ما نیاز به بازیکنانی در ترکیب داریم که در بازی هوایی متبحر باشند. من برای بازی مقابل سوئد ایده و برنامه هایی دارم اما باید دید در جلسه تمرینی نهایی چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.

 

باید دید که تفاوت در عملکرد بازیکنان آلمان برابر سوئد ایجاد می شود یا نه اما من متقاعد شده ام که بازیکنانم به شکست واکنش نشان می دهد. وضعیتی که با آن مواجه هستیم، متفاوت است و وقتی که در چنین موقعیتی قرار می گیرید، همه برای غلبه بر شما انگیزه دارند.

 

ایجاد انگیزه بعد از کسب موفقیت آسان نیست و ما دیدیم که اسپانیا نیز نتوانست قهرمانی خود را تکرار کند اما ما فردا باید به شکست اول واکنش نشان دهیم.

 

 

نه تنها مسوت اوزیل بلکه همه بازیکنان و حتی کادر فنی نیز مورد انتقاد قرار گرفتند و این انتقاد ها صحیح بود اما نظر من در مورد اوزیل واضح بوده و لازم نیست آن را تکرار کنم.

 

باید انرژی بیشتری در بازی برابر سوئد داشته باشیم و این اتفاق مقابل مکزیک رخ نداد و اگر همین شرایطی که حالا داریم فردا هم داشته باشیم می توانیم خوب بازی کنیم.

دیدگاه‌ها