کد خبر : 1532894 | 01 تیر 1397 ساعت 23:00 | 100.2K بازدید | 0 دیدگاه

روبرتو مارتینز:

خوشحالم تیمی خسته کننده هستیم!

روبرتو مارتینز، سرمربی تیم ملی بلژیک پاسخ انتقادات به عملکرد تیمش را داد.

خوشحالم تیمی خسته کننده هستیم!

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری معتقدند بلژیک علیرغم در اختیار داشتن ستاره های بزرگ خیلی بازی های زیبایی ارائه نمی دهد اما روبرتو مارتینز مدعی شد هدف آنها کسب پیروزی است و مشکلی با برچسب خسته کننده بودن ندارد.

 

1313066

 

روبرتو مارتینز گفت: "ما می خواهیم و خوشحالیم که تیمی خسته کننده باشیم زیرا ما یک تیم فوتبال بوده و اینجا نیستیم که داستان سازی کرده و صفحات را به دلایل اشتباه پر کنیم.  ما به یکدیگر احترام می گذاریم و اینجا نیستیم که کسی را سرزنش کنیم. اینجا هستیم تا سخت تلاش کرده و توان بالقوه ای که داریم را برآورده کنیم. آسیب دیده باشید یا نه، شما نقش مهمی دارید و آسان است که نقش خود را ارزیابی می کنید.

 

تمرکز تیم از روز اول واقعا خوب بوده و من مطمئن هستم که این موضوع برای رسانه ها خسته کننده بوده اما من از اینکه در چند هفته گذشته رشد کرده ایم خوشحال هستیم. جام جهانی به نسل ها و نام های فردی احترام نمی گذارد و تنها از تیم های برنده استقبال می کند. ما به خوبی به جام جهانی صعود کردیم، پیشرفت خوبی داشته و حالا ما برای بازی فردا آماده ایم.

 

ما به تونس احترام می گذاریم اما هر 2 تیم می خواهند پیروز شوند. از بیرون شما می توانید هرچه می خواهید را تجزیه و تحلیل کنید اما ما می خواهیم عملکرد بهتری از دیدار مقابل پاناما داشته باشیم."

دیدگاه‌ها