کد خبر : 1532961 | 02 تیر 1397 ساعت 11:13 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

کواچیچ: بهترین تصمیم ترک رئال است

متئو کواچیچ، هافبک رئال مادرید معتقد است که بهترین تصمیم برای او، ترک این باشگاه و پیوستن به تیم دیگری است.

کواچیچ: بهترین تصمیم ترک رئال است

به گزارش "ورزش سه"، کواچیچ در رئال مادرید با حضور کاسمیرو، کروس و مودریچ، فرصت چندانی برای بازی کردن پیدا نکرده و معتقد است که فرصت رشدی دیگر برایش در رئال وجود ندارد و زمان تغییر فرا رسیده است. او که در اردوی تیم ملی کرواسی حضور دارد، در مصاحبه با مارکا از شرایط فعلی اش انتقاد کرد.

 

1313146

 

 

او گفت:" من دوست دارم در مادرید بیشتر بازی کنم زیرا عاشق فوتبالم و دوست دارم در زمین باشم، می‌دانم بازی کردن در مادرید دشوار است، به خصوص من که جوان هستم. شرایط را درک می‌کنم ولی به همین علت، به نظرم بهترین تصمیم برای من این است که باشگاه را ترک کنم و به تیمی بروم که در آنجا فیکس باشم و فرصت بازی کردن به من برسد."

 

کواچیچ در پاسخ به سوال خبرنگار که گفته بود: « باشگاه از تو خیلی راضی است، تو از وظایفت در تیم راضی نیستی؟» ، گفت:" فکر می‌کنم در رئال تمام بازیکنان مهم هستند. مشکل این است که برای بازیکنان جوان، ثبات دشوار است و من هیچگاه نمی‌توانم بدون بازی کردن، کیفیتم را نشان دهم. خوشحال نیستم، این سال ها در مادرید، هم تیمی‌های فوق العاده ای داشتم و جام برده ایم ولی کاملا خوشحال نبودم زیرا نتوانسته ام خودم را نشان دهم."

دیدگاه‌ها