کد خبر : 1532970 | 02 تیر 1397 ساعت 11:45 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سهم بالای لیگ جزیره در روز نهم جام جهانی

بازیکنانی از لیگ برتر انگلیس در بیشتر گل های روز نهم جام جهانی تاثیرگذار بودند.

به گزارش ورزش سه، رقابت های جام جهانی 2018 روسیه امروز وارد روز دهم می شود و دور دوم مرحله گروهی رفته رفته به سمت پایان می رود.

 

در روز نهم این رقابت ها سه دیدار برگزار شد که تیم های برزیل، نیجریه و سوئیس برنده آنها بودند. نکته جالب در خصوص بازی های دیروز، اثرگذاری بالای بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس بود.

 

بازی اول دیروز در سنت پترزبورگ بین برزیل و کاستاریکا برگزار شد که سلسائو با دو گل در وقت های اضافی موفق به پیروزی در آن شد. از دو گلی که برزیل وارد دروازه کاستاریکا کرد، یک پاس گل سهم گابریل ژسوس، مهاجم تیم منچستر سیتی انگلیس بود.

 

1313149

 

در بازی دوم نیجریه که در خطر حذف قرار داشت، توانست با دو گل ایسلند را شکست دهد. ستاره بی چون و چرای این بازی احمد موسی بود که هر دو گل نیجریه را به ثمر رساند.  موسی در حال حاضر عضو تیم لستر سیتی انگلیس است. یکی از گل های موسی روی پاس ویکتور موزس، هافبک تیم چلسی به ثمر رسید.

 

1313150

 

سومین بازی هم که رنگ و بویی سیاسی داشت، بین سوئیس و صربستان برگزار شد و در پایان سوئیسی ها توانستند با نتیجه 2 بر یک مقابل حریف خود به برتری برسند. در این بازی گرانیت ژاکا، هافبک تیم آرسنال و ژردان شکیری، مهاجم استوک سیتی دروازه صرب ها را باز کردند و در سمت مقابل هم گل صربستان روی پاس دوشان تادیچ، ستاره ساوتهمپتون و ضربه الکساندر میتروویچ، مهاجم تیم فولام زده شد.

 

1313151

 

بدین ترتیب از بین 7 گلی که در رقابت های روز نهم جام جهانی زده شد، 5 گل سهم بازیکنان شاغل در فوتبال انگلیس بود و همچنین 3 پاس گل به نام بازیکنان لیگ جزیره ثبت شد.

دیدگاه‌ها