کد خبر : 1533078 | 02 تیر 1397 ساعت 18:30 | 15.2K بازدید | 0 دیدگاه

پُر گل‌ترین برد جام با لوکاکو و هازارد؛

بلژیک ۵- تونس۲؛ یکه‌تازی شیاطین‌سرخ در ۲۰۱۸

شیاطین سرخ دومین برد پُر گل در جام جهانی ۲۰۱۸ را با درخشش لوکاکو و هازارد برابر تونس جشن گرفتند.

بلژیک ۵- تونس۲؛ یکه‌تازی شیاطین‌سرخ در ۲۰۱۸

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات گروه G جام جهانی روسیه امروز ادامه پیدا کرد و طی آن تیم ملی بلژیک که در دیدار اخیرش موفق به پیروزی ۳ بر صفر برابر پاناما شده بود، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در استادیوم اوتکریتیه آرنا(اسپارتاک) مسکو با قضاوت جیر ماروفو از آمریکا به مصاف تیم تونس صفر امتیازی رفت.

 

بلژیک بازی را طوفانی آغاز کرد و در دقیقه ۵ با پاس فرار مرتنس به هازارد و خطایی که بن یوسف انجام داد که البته به طور کامل مشخص نبود داخل محوطه جریمه بود یا خیر، صاحب پنالتی شد که هازارد توانست با زدن توپ به سمت راست دروازه تونس، گل اول بازی را برای بلژیک به ثمر رساند.

در دقیقه ۱۶ دریس مرتنس با توپ‌گیری عالی در میانه زمین و فرار سریع، لوکاکو که به سمت دروازه تونس نفوذ کرده بود را در موقعیت خوبی قرار داد تا این مهاجم با شوت زمینی پای چپ دومین گل بلژیک را بزند.

 

1313254

 

شاگردان معلول که نمی‌خواستند بازنده این بازی باشند خیلی زود یکی از گل‌های خورده را در دقیقه ۱۸ پاسخ دادند و روی ارسال دقیق وهبری الخزری از روی ضربه ایستگاهی سمت چپ زمین و ضربه سر تمام کننده دیلان برون، دروازه تیبو کورتوا را برای نخستین بار در جام جهانی باز کردند.

 

روملو لوکاکو که در نخستین بازی بلژیک در جام جهانی ۲۰۱۸ دو گل برابر پاناما به ثمر رسانده بود، امروز هم مقابل تونس این کار را انجام داد و در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول گل سوم شیاطین سرخ را روی پاس در عمق فوق‌العاده مونیه از بین دو مدافع و ضربه بغل پا که از کنار دستان بن مصطفی عبور کرد، به ثمر رساند.

 

1313256

 

بلژیک مثل شروع بازی، نیمه دوم را هم سراسر هجومی و فوق‌العاده آغاز کرد و در دقیقه ۵۱ با پاس بلند تماشایی دی بروین صاحب موقعیت شد که هازارد، ستاره بلژیک با فرار سریع و دریبل روی پای فاروق بن مصطفی دروازه تونس را برای چهارمین بار باز کرد.

 

در ادامه مسابقه بازیکنان بلژیک با مدیریت بازی توانستند نتیجه را حفظ کنند و در دقیقه ۹۰ هم گل پنجم را روی ارسال تیلمنز از جناح راست و ضربه باتشوایی با تکل، بزنند؛ وهبی الخزری در سومین دقیقه وقت‌های تلف شده روی پاس حمدی النقاز، موفق شد دومین گل تونس را به ثمر رساند، اما در نهایت تیم ملی بلژیک بعد از برد پُر گل مقابل پاناما در نخستین دیدار، امروز هم با نتیجه ۵ بر ۲ تونس را شکست داد تا با ۶ امتیاز صدرنشین گروه G جام جهانی ۲۰۱۸ شود.

 

1313252

 

تیم ملی انگلیس در صورت پیروزی در مسابقه فردا مقابل پاناما مثل بلژیک ۶ امتیازی خواهد شد و از گروه G صعود خواهند کرد تا به همراه بلژیک جدال صدرنشینی را در آخرین دیدار گروهی برابر هم برگزار کنند.

تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، دریک بایوتا، یان فرتونگن، کوین دی بروین، اکل ویتسل، توماس مونیه، یانیک کاراسکو، دریس مرتنس(۸۶- یور تیلمنز)، ادن هازارد(۶۸- میکی باتشوایی) و روملو لوکاکو(۵۹- مروان فلینی) بازیکنانی بودند که با تصمیم روبرتو مارتینس، سرمربی بلژیک در این مسابقه به میدان رفتند.

 

1313255

 

 

فاروق بن مصطفى، صیام بن یوسف(۴۱- یوهان بن علوان)، یاسین مریاح، دیلان برون(۲۴- حمدی النقاز)، علی معلول، سیف‌الدین خاوی، الیاس السخیری، الفرجانی ساسی(۵۹- نعیم السلیتی)، فخرالدین بن یوسف، انیس البدری، و وهبی الخزری نیز نفراتی بودند که نبیل معلول در مسابقه امروز برابر بلژیک از آنها استفاده کرد.

 

الفرجانی ساسی، هافبک تونس تنها بازیکنی بود که در دقیقه ۱۴ این مسابقه به دلیل اعتراض به داوری کارت زرد گرفت.

دیدگاه‌ها