کد خبر : 1533080 | 02 تیر 1397 ساعت 18:36 | 38.3K بازدید | 0 دیدگاه

چالش‌های په په در جدال با ایران (عکس)

مدافع سابق تیم رئال مادرید کار آسانی در بازی با ایران ندارد و باید عناصر تهاجمی جوان تیم کی روش را مهار کند.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی پرتغال امروز آخرین تمرین پیش از سفر به سارانسک را انجام داد. شاگردان فرناندو سانتوس هم اکنون در جایگاه دوم گروه هستند و برای صعود به مرحله بعد باید از ایران امتیاز بگیرند.

اما حفظ شکست ناپذیری برابر ایران کار آسانی نیست. تیم کارلوس کی روش در بازی نخست مراکش را از پیش رو برداشت و در دیدار دوم نیز خطرات بسیاری روی دروازه اسپانیایی ها ایجاد کرد.

 

مرکز خط دفاعی 4 نفره پرتغال محل حضور بازیکنانی باتجربه اما مسن است. ژوزه فونته، په په و برونو آلوس همگی مهره هایی پا به سن گذاشته هستند و همین موضوع سبب کندی زیادی در خط دفاع این تیم شده است.

 در بازی قبلی نیز مراکشی ها با استفاده از سرعت مهاجمان و هافبک هایشان استفاده کردند و بارها موقعیت هایی را ایجاد کردند اما ضرباتشان راهی به دروازه پاتریسیو نداشت.

 

پرتغالی ها برای انسجام خط دفاع، به یکی از کاپیتان هایشان یعنی په په دل بسته اند. او سال ها در تیم رئال مادرید درخشید و یکی از عوامل استحکام دفاعی این تیم بود. حالا کنترل بازیکنان جوان و سرعتی ایران از جمله جهانبخش، آزمون، انصاری فرد و... را برعهده دارد و باید به لیست این بازیکنان نام وحید امیری، سامان قدوس و سعید عزت اللهی را نیز اضافه کرد که بدون شک توان عبور از هر مدافعی را دارند.

 

1313258

 

دیدگاه‌ها