کد خبر : 1533089 | 02 تیر 1397 ساعت 18:15 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

تاریخ‌سازی لوکاکو در جام جهانی همراه با بلژیک

روملو لوکاکو با ثبت دو گل در بازی مقابل تونس به عنوان بهترین گلزن تاریخ بلژیک انتخاب شد.

تاریخ‌سازی لوکاکو در جام جهانی همراه با بلژیک

به گزارش "ورزش سه" دقایقی پیش مسابقه دو تیم بلژیک و تونس به اتمام رسید که در نهایت شیاطین سرخ اروپا با هدایت روبرتو مارتینز با نتیجه پرگل 5-2 حریف آفریقایی خود را شکست دادند. گل‌های بلژیک در این مسابقه را روملو لوکاکو (2 گل)، ادن هازارد (2 گل) و باتشوآیی به ثمر رساندند.


حال سایت گل در خصوص این بازیکن گزارشی را منتشر کرده است. مهاجم بلژیکی منچستر یونایتد با دو گلی که در مسابقه امروز به ثمر رساند، با چهار گل زده در کنار رونالدو در صدر جدول گلزنان جام جهانی قرار گرفت. وی در مجموع جام جهانی و یورو هفت گل وارد دروازه حریفان کرده که بیشتر از هر بازیکن بلژیکی است.

 

1313242

 


لوکاکو اولین بازیکنی است که بعد از مارادونا در جام جهانی 1986 در دو دیدار متوالی دو گل یا بیشتر وارد دروازه حریفان می‌کند. این بازیکن 25 ساله در جدال بلژیک و پاناما هم دو گل به ثمر رسانده بود و حالا در رقابت با رونالدو برای کسب کفش طلا قرار دارد.


او در حال حاضر بهترین گلزن بلژیک محسوب می‌شود؛ لوکاکو در 71 بازی 40 گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده است. وی هم‌چنین این فصل با پیراهن منچستر یونایتد هم 27 گل وارد دروازه حریفان کرد تا از لحاظ گلزنی بهترین دوران خود را پشت سر بگذارد.

 

دیدگاه‌ها