کد خبر : 1533102 | 02 تیر 1397 ساعت 19:53 | 67.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاکتیک آرژانتین مقابل نیجریه لو رفت (عکس)

سایت دیلی میل در گزارشی جالب تصاویر دفترچه یادداشت سرمربی آرژانتین را منتشر کرد و تا حدودی تاکتیک‌های مورد نظر وی را به چالش کشید.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آرژانتین که در گروه D مسابقات جام جهانی با یک امتیاز در رده آخر گروه قرار دارد، روز سه‌شنبه آخرین و حساس‌ترین دیدار خود را برابر نیجریه انجام می‌دهد و در صورت کسب برد در این دیدار به مرحله حذفی مسابقات راه پیدا می‌کند.


اما امروز سایت دیلی میل در گزارشی جالب، تصاویری از دفترچه یادداشت مورد استفاده خورخه سمپائولی در تمرینات آرژانتین را منتشر کرده است که نقشه‌های تاکتیکی این مربی برای بازی آخر را نشان می‌دهد. این درحالی است که چند روز قبل یادداشت‌های استیو هالند، کمک مربی تیم ملی انگلیس هم در رسانه‌ها لو رفته بود و پانامایی‌ها به دنبال استفاده از آن بودند.


طر‌ح‌های و نقشه‌های دفترچه سمپائولی نشان می‌دهد که او دو تیم هفت نفره را رو در روی هم قرار داده که مسی و یک بازیکن دیگر به عنوان بازیکن جانشین طرح چرخشی را تجربه می‌کنند.


تیم ملی آرژانتین در دومین دیدار خود در جام جهانی روسیه به مصاف تیم ملی کرواسی رفت و در نهایت با نتیجه 3-0 شکست خورد. اما امید آن‌ها برای صعود  با باخت ایسلند مقابل نیجریه زنده شد و حالا می‌توانند با کسب برد برابر نیجریه به مرحله بعد صعود کنند.


یاران مسی این شانس را دارند با کسب برد برابر نیجریه و عدم نتیجه گیری ایسلند مقابل کرواسی در هفته آخر دور مقدماتی حضور در مرحله حذفی جام جهانی را تجربه کنند.

 

1313282

 

1313281

 

1313280

دیدگاه‌ها